  • 1. Data: 2009-02-23 07:19:43
    Temat: Monitor z tunerem TV.
    Od: "Piotr" <piotr76(fake)@op.pl>

    Czy możecie polecić lub odradzić takie rozwiązanie?
    Na co zwrócić uwagę przy wyborze sprzętu?
    Czy w użytkowaniu taki monitor-telewizor będzie czymś w praktyce różnił się
    od zwykłego monitora (odswiezanie? wielkość plamki?)?

    I wreszcie, czy marce LG można zaufać? Znalazłem fajny model z dwoma (!)
    wejściami Scart, 2 x HDMI i rozdzielczości 1440x900.

  • 2. Data: 2009-02-23 10:10:15
    Temat: Re: Monitor z tunerem TV.
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Piotr pisze:
> [...]
    > I wreszcie, czy marce LG można zaufać? Znalazłem fajny model z dwoma (!)
    > wejściami Scart, 2 x HDMI i rozdzielczości 1440x900.

    Proponuję raczej Samsunga T240HD, z rozdzielczością 1920x1200, albo
    model oczko niżej T220HD, 1650x1050.

    --
    | Andrzej Libiszewski, JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
    | Computers don't make errors - What they do, they do on purpose. |

  • 3. Data: 2009-02-23 10:16:26
    Od: "Piotr" <piotr76(fake)@op.pl>

> [...]
    >
    > I wreszcie, czy marce LG można zaufać? Znalazłem fajny model z dwoma (!)
    > wejściami Scart, 2 x HDMI i rozdzielczości 1440x900.

    Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z Samsungiem T200HD?

  • 4. Data: 2009-02-23 11:00:28
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr" <piotr76(fake)@op.pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z Samsungiem T200HD?

    Jest ok, normalny monitor z wbudowanym tunerem, pip i pilotem - całkiem
    wygodna sprawa

  • 5. Data: 2009-02-23 12:10:52
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <piotr76(fake)@op.pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z Samsungiem T200HD?

    Mam T240HD - działa... HDTV również.

    --
    marfi

  • 6. Data: 2009-02-23 17:18:47
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    a ja się zapytam czy do monitora bez wbudowanego tunera można podłączyć
    zewnętrzny ??

  • 7. Data: 2009-02-23 19:31:07
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości
    >a ja się zapytam czy do monitora bez wbudowanego tunera można podłączyć
    >zewnętrzny ??

    Można pod warunkiem, że oba urządzenia mają kompatybilne złącza (np HDMI
    czy S-Video)

    --
    marfi

  • 8. Data: 2009-02-23 22:51:07
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    >
    > I wreszcie, czy marce LG można zaufać? Znalazłem fajny model z dwoma (!)
    > wejściami Scart, 2 x HDMI i rozdzielczości 1440x900.

    Samsung T260HD!

    zyga

  • 9. Data: 2009-02-24 07:16:46
    Od: "Magieer" <f...@n...pl>

    A można równolegle oglądać TV (przez Scart) i pracować na komputerze?

  • 10. Data: 2009-02-24 09:56:03
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Magieer" <f...@n...pl> napisał w wiadomości
    >A można równolegle oglądać TV (przez Scart) i pracować na komputerze?

    Odpowiadaj pod cytatem !

    wiesz co to PIP ? jeśli wiesz to dodam że mozna pracować na komputerze i
    wokienku ogladac tv