  • 1. Data: 2009-02-22 22:57:55
    Temat: przelicznik mocy zasilacza
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Widziałem tu kiedyś taki przelicznik, wpisywało się w rubryczki poszczególne
    elementy i wychodziła moc pobierana z zasilacza. Wspomoże ktoś linkiem?

    Pozdr.

    --
    LeP

  • 2. Data: 2009-02-22 23:06:59
    Temat: Re: przelicznik mocy zasilacza
    Od: JMM <j...@p...onet.pl>

    Takie coś: http://extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp ?

    --
    Z wyrazami szacunku
    Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl>

  • 3. Data: 2009-02-22 23:48:09
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "JMM"

    > Takie coś: http://extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp ?

    Wielkie dzięki - dokładnie to!

    pozdr.

    --
    LeP

  • 4. Data: 2009-02-23 00:06:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Takie coś: http://extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp ?

    jak podejsc do wyników?
    Strona pokazuje mi 216W a miernik cały czas ok 78-88W

    Komp to:
    sempron 3000
    Grafka zintegrowana (bodaj GF6100)
    3 x HDD
    2GB RAM
    1 DVD RW
    Karta tv
    2 dodatkowe fany 80mm
    Ile powinien pobierac?

    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch
    to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,
    written by a 2bit company, that can't stand 1bit of competition.

  • 5. Data: 2009-02-23 00:09:38
    Od: "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl>

    Użytkownik "LeP" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Widziałem tu kiedyś taki przelicznik, wpisywało się w rubryczki
    > poszczególne elementy i wychodziła moc pobierana z zasilacza. Wspomoże
    > ktoś linkiem?

    Jest na necie przynajmniej kilka takich przeliczników. Tyle że kazdy daje
    trochę inne wyniki :)

  • 6. Data: 2009-02-23 00:31:25
    Od: JMM <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Feb 2009 00:06:54 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> w wiadomości
    <2...@b...poznan.pl> napisał(a):

    >jak podejsc do wyników?
    >Strona pokazuje mi 216W a miernik cały czas ok 78-88W

    A wszystkie komponenty kompa pracują podczas mierzenia miernikiem pod
    100% obciążeniem?

  • 7. Data: 2009-02-23 06:51:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    następuje:

    > A wszystkie komponenty kompa pracują podczas mierzenia miernikiem pod

    skoro pisze, ze pokazuje ciagle, to chyba jasne jest ze komputer ciagle nie
    jest obciazony w 100%...
    Maks licznik pkazuje 97W ale zaznaczam ze ja np. nie gram w zadne gry ani
    nie kompresuje zadnego video.

    "Stanęliśmy na skraju przepaści,
    ale teraz zrobiliśmy krok naprzód!"

  • 8. Data: 2009-02-23 19:18:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 23 Feb 2009, Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > jak podejsc do wyników?

    Na stronie jest rekomendowana moc zasilacza.
    Czyli ile zasilacz powinien móc dać, aby pecet ruszył i mu
    nie brakło podczas różnych operacji.

    > Strona pokazuje mi 216W a miernik cały czas ok 78-88W

    No. I ten miernik jest w stanie pokazać ew. skoki poboru kiedy
    dysk w czasie 10 ms szarpie głowicą z jednej strony na drugą ;)
    (przesadzając i upraszczając, chodzi o ideę)

    IMVHO - "prawidłowo".

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2009-02-24 05:58:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No. I ten miernik jest w stanie pokazać ew. skoki poboru kiedy
    > dysk w czasie 10 ms szarpie głowicą z jednej strony na drugą ;)
    > (przesadzając i upraszczając, chodzi o ideę)

    dla ciekawostki powiem, ze Athlon 2000 w prawie identycznej konfiguracji
    (fakt ze była tam karta fragiczna R9800Pro) brał 180W.

    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych
    wyrosną starzy, wkurwieni..?" J. Kofta

  • 10. Data: 2009-02-24 11:53:33
    Od: Tomasz Potega <s...@m...univ.gda.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Na stronie jest rekomendowana moc zasilacza.
    > Czyli ile zasilacz powinien móc dać, aby pecet ruszył i mu
    > nie brakło podczas różnych operacji.

    raczej z dużą górką - producent zasilaczy będzie za to zadowolony.

    pozdrowienia,
    shadow