  • 31. Data: 2019-11-27 22:34:04
    Temat: Re: Dywagacje na temat rdzy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W zakres zabezpieczenia profili zamkniętych wchodzi troche wiecej niz wypryskanie
    właściwym preparatem progów od srodka. Jesli odciąć od stali tlen to nie ma korozji
    tlenowej. Woskowe preparaty używane do nanoszenia na wszystkie niewidoczne z zewnątrz
    elementy maja na celu odcięcie dostępu tlenu. Te preparaty maja rozne właściwości w
    zależności nie tego czy są płynne czy się zestalily. Pynne maja niskie napięcie
    powierzchniowe zeby wnikaly we wszystkie szczeliny. Po zestawieniu czy to na skutek
    odparowania rozcienczalnika czy wystygnięcia maja bardzo wysokie napięcie
    powierzchniowe uniemożliwiające zwilżenie woda. Bardzo dobre maja właściwość
    wypierania wody. Czyli można skutecznie malować elementy mokre lub wręcz zanurzone w
    wodzie.

  • 33. Data: 2019-11-28 06:59:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba ...@...pl ...

    > Jakbym zmieniał samochód na fabrycznie nowy co 3 lata, to byłoby mi
    > wszystko jedno co się z nim stanie jak będzie miał 5-6 lat.

    Czyli kupiłbys bez oporów?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 32. Data: 2019-11-28 06:59:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > No jakoś kupują.

    To nie jest odpowiedz na moje pytanie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 34. Data: 2019-11-28 08:12:47
    Od: cef <c...@i...pl>

    > No jakoś kupują.

    Po prostu nie wiedzą.
    Jeśli kryteria decydujące o zakupie samochodu sprowadzają się do
    ładnego wyglądu, to mazda bedzie to spełniać w momencie zakupu.

  • 35. Data: 2019-11-28 10:11:22
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 28-11-2019 o 06:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik yabba ...@...pl ...

    > Czyli kupiłbys bez oporów?

    Muszę się Ci przyznać, że jednak z pewnymi oporami. Mam takie podejście,
    żeby wspierać dobrych producentów i unikać wyrobów z zaprogramowanym
    czasem życia. Jednak kwestia rdzewienia miałaby wagę 2-5% przy wyborze
    nowego samochodu na 3 lata eksploatacji.
    Przy wyborze samochodu na 10 lat, problem rdzewienia miałby wagę 50% lub
    więcej.

    yabba

  • 36. Data: 2019-11-28 17:59:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba ...@...pl ...

> [...]
    > 2-5% przy wyborze nowego samochodu na 3 lata eksploatacji.
    > Przy wyborze samochodu na 10 lat, problem rdzewienia miałby wagę 50%

    To teraz musisz sobie juz tylko odpowiedziec czy zawsze kupujac samochód
    wiesz kiedy bedziesz go sprzedawał i czy czasami nie bedzie to ktos z
    rodziny / znajomych. ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 37. Data: 2019-11-29 01:08:24
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 28-11-2019 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik yabba ...@...pl ...

    > To teraz musisz sobie juz tylko odpowiedziec czy zawsze kupujac samochód
    > wiesz kiedy bedziesz go sprzedawał i czy czasami nie bedzie to ktos z
    > rodziny / znajomych. ;-D

    Dokonując zakupu szacuję sobie ile lat mam zamiar użytkować dany
    samochód. Ponieważ ten okres obejmuje co najmniej kilka lat, to nie
    jestem w stanie przewidzieć czy po tym czasie ktoś z rodziny lub
    znajomych będzie nim zainteresowany.
    Czy ty kupując samochód masz już zaplanowane komu z bliskich go sprzedaż?

    yabba

  • 38. Data: 2019-11-29 11:39:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-11-26 o 20:47, LEPEK pisze:

    > Po pierwsze to już producenta samochodu "niezabardzo" obchodzi.

    A powinno, bo przez to samochód musi sprzedawać taniej.

    > Po drugie sprzedaje, _bo_ zaraz będzie (lub wręcz zaczyna) rdzewieć.
    > Jakby miał nie korodować, to zapewne by nie sprzedawał.

    Zatem kupujący też to wie, i jest skłonny dać za taki samochód niższą cenę.

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2019-11-29 11:42:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-11-27 o 21:34, yabba pisze:

    > Jakbym zmieniał samochód na fabrycznie nowy co 3 lata, to byłoby mi
    > wszystko jedno co się z nim stanie jak będzie miał 5-6 lat.

    Ale nie jest dla ciebie obojętne, czy samochód sprzedaż za 26000zł, czy
    za 32000zł, a różnica taka może wynikać właśnie z tego, co się dzieje z
    samochodem za kolejne 3-4 lata.

    --
    Liwiusz

  • 40. Data: 2019-11-29 13:37:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Poszukaj czy ktoś do sprzedania nie ma słownika.