  • 91. Data: 2015-03-01 12:57:22
    Temat: Re: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    news:v4e1hq8pk3cu$.bt2cap386w8i$.dlg@40tude.net...

    > 18 lat temu ... 1997 ? Jesli nie myle, to dopiero zaswital gsm.

    No, mniej-więcej, mój brat OIDP, komórkę w Plusie załatwił sobie w '96, ja w
    '98 (z) Plimplusem już "rozbijałem się" po kraju.

    > itp. Przy okazji zapoznalo sie z technika radiowa (na ktorej modem
    > dzialal do 9600)

    Wielu wtedy by nonstop w dupę całowało Pana Prezesa, gdyby miało to 9600,
    czy nawet połowę, byle stabilne...

    > Gdzies na wsiach bylo gorzej.

    Horrory po 23...

    > Tak czy inaczej - jeszcze pare lat i w miare rozwoju komorek sie
    > pewnie okazalo ze siec stacjonarna sie nie oplaca. Za drogo ten kabel
    > i centrala kosztuje ... chyba ze klient jest sklonny zaplacic ponad 50
    > zl/mc - za internet i TV. I to pod warunkiem ze klient blisko.

    Ja w sumie mógłbym płacić, gdyby to po prostu działało i się nie psuło.

    > Takie czasy - telefonia przez radio, internet ... kto wie czy nie
    > przez radio, a kable to miedzy BTS-ami :-)

    Między nimi to raczej mini-linki...

    --
    Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
    dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you

  • 92. Data: 2015-03-01 13:03:22
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Kiedyś tranzystor kosztował fortunę a teraz w jednym US są ich tysiące i

    Ale nawet pojedyncze, nawet SMD kupujesz, jak dobrze trafisz, poniżej zyla.
    Widywałem już tranzystory po chyba 9 groszy... A SMD po 50, ale dalej nie
    szukałem. Choć tranzystor do końcówki w moim radiu, to już dwucyfrowo w PLN
    kosztuje. Ale jeśli jebnie raz na 5-10 lat, to nawet jako żul dam radę
    użebrać na nowy.

    > kosztują kilka zł. Dzisiaj jest za dużo prezesów. Była afera, że jakiś
    > byznesmen od stadionu narodowego dostał 0,5 mln zł, a to że drugi z nich
    > dostał 1 mln zł to już przeszło bez większego echa. Dziki kraj i tyle.

    Tamten widocznie nie był nazbyt medialny, albo może miał jakieś powiązania
    sponsorskie? :P Temat nie taki nowy, TV w latach bodajże 60, czy 70 też raz
    mało nie straciła budowlańców do budowy jednego ze swych budynków... ale
    barterem - albo wy zdejmiecie materiał (krytykujący budowlańców), albo my
    zdejmujemy dźwig z budowy...

  • 93. Data: 2015-03-01 20:58:56
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 01.03.2015 o 12:33, ACMM-033 pisze:

    > Użytkownik "jedrek" <j...@s...2> napisał w wiadomości
    b.com...

    > Bo UPC raczej zależy na klientach, dla pozostawienia go przy sobie
    > gotowi są nawet zrezygnować z kar umownych, kto klient coś tam nawywija...

    To czemu nie świadczą (BMT)?

  • 94. Data: 2015-03-01 22:31:34
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To czemu nie świadczą (BMT)?

    Może nie wszystkim pododdziałom się chce?
    Stąd moje określenie "RACZEJ zależy". Statystycznie kurwy i mendy są
    wszędzie, od lekarzy, po nauczycieli, urzędników, na cieciach skończywszy.
    Tak samo w tych środowiskach są i ludzie co by nieba przychylili klientom.
    Ale może wolą się szefostwu nie narażać? Wyśle ekipę co w godzinę zrobią
    przyłącze i będzie hulało jak się masz - już nieraz na tej grupie było, że
    pieprzyli "BMT", a MT były i to całkiem przyzwoite - a szef wysra się na
    niego "mówiłem, że BMT, więc dla pana BMP" (Brak Możliwości Pracy)... bo kto
    wie, szefunio może dla kogoś z rodzinki, bądź KiZ Królika coś szykuje i
    pracownik mu szyki pokrzyżował?
    Przypuszczam, że w większości BMT prawdziwym powodem jest BK, czyli brak
    konkurencji. Wspominałem, że od wewnątrz poznałem, że jak konkurencja
    wchodzi, to często MT nagle cudownie się pojawiają i SWilna Grupa Pod
    Wezwaniem jedzie na miejsce by ubiec Tych Drugich...

  • 95. Data: 2015-03-01 23:07:40
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 marca 2015 22:31:32 UTC+1 użytkownik ACMM-033 napisał:

    > Przypuszczam, że w większości BMT prawdziwym powodem jest BK, czyli brak
    > konkurencji.

    Ktoś kiedyś pisał tu w tym kontekście o Niechcemisiu. ;)

    Pozdr.,
    js

  • 96. Data: 2015-03-02 23:14:15
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 01.03.2015 o 23:07, Jacek Skórzewski pisze:

    > Ktoś kiedyś pisał tu w tym kontekście o Niechcemisiu. ;)

    A jakby była konkurencja to by ciągnęli kabel do Ciaputkowa Dolnego?
    UPC nie opłaca się ciągnąć jak jest za mało zainteresowanych w bloku.
    MYslisz, że ciągnęliby kabel po wsiach i przysiółkach?

  • 97. Data: 2015-03-03 13:49:37
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dalej nie szukałem. Choć tranzystor do końcówki w moim radiu, to już
    > dwucyfrowo w PLN kosztuje. Ale jeśli jebnie raz na 5-10 lat, to nawet jako

    Skoro to co stare tanieje prawie do zera to jaki problem pociągnąć kawałek
    druta dla starego klienta?

> [...]
    > ale barterem - albo wy zdejmiecie materiał (krytykujący budowlańców), albo

    Nie mam takiej siły argumentów. Nadal od 27 stycznia milczą.

    neelix

  • 98. Data: 2015-03-03 13:55:40
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > pamiętam, że już gdzieś miałem bez tunelowania... SDI?, co miało być wg
    > zapewnień na stronie, już 3 lata temu, a nie chcę zakładać tunelu, bo nie
    > wiem, czy nie tuneluje on gdzieś jeszcze...), nieraz bardzo duże, do tego
    > stopnia, że rozważam jednak przeniesienie się gdzieś, może znów Netia? Ale
    > na razie bez pośpiechu, co ma chodzić, to chodzi, a i tak, nawet w razie
    > sraki za niezapłacenie, mają (no, do niedawna mieli, ostatnio nie musiałem
    > tego wykorzystywać) wyjątkowo tanią wznowę - zaledwie 10 PLN i nie biorą

    U mnie niestety jest tak, że jak była tepsa nie może/nie chce to inni tym
    bardziej nie mogą.

    neelix

  • 99. Data: 2015-03-03 14:01:18
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > A jakby była konkurencja to by ciągnęli kabel do Ciaputkowa Dolnego?
    > UPC nie opłaca się ciągnąć jak jest za mało zainteresowanych w bloku.
    > MYslisz, że ciągnęliby kabel po wsiach i przysiółkach?

    Ale 50 m nie stanowiłoby problemu tym bardziej, że studzienka i słup są na
    miejscu bez tych 50 m druta.

    neelix

  • 100. Data: 2015-03-03 14:54:40
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    On 03.03.2015 14:01, neelix wrote:

    > Ale 50 m nie stanowiłoby problemu tym bardziej, że studzienka i słup są
    > na miejscu bez tych 50 m druta.

    Które elementy procesu budowlanego można wg Ciebie pominąć przy budowie
    50 m druta?
    Słowo klucz - "koszty stałe".

    --
    Olek