  • 1. Data: 2020-05-12 15:45:48
    Temat: Dzidek wyszedl...
    Od: a...@g...com

    Kto taki dziad jak ja i pamieta Dzidka?

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,259
    37756,dwaj-bracia-chcieli-przetestowac-nowy-samochod
    -krecili-baczki.html#a=15&c=163&t=14&g=b&s=BoxNewsMT

    lub zgooglac:
    "Podkarpacie. Dwaj bracia chcieli przetestować nowy samochód. Kręcili "bączki" aż do
    samozapłonu auta "

  • 2. Data: 2020-05-12 15:49:14
    Temat: Re: Dzidek wyszedl...
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 12/05/2020 15:45, a...@g...com wrote:
    > Kręcili "bączki" aż do samozapłonu auta"

    A co konkretnie się spaliło?

  • 3. Data: 2020-05-12 16:11:14
    Od: K <n...@e...com>

    On 12/05/2020 14:49, heby wrote:

    > A co konkretnie się spaliło?

    pelnoletnie clk na kredyt splacany z programu plus.

  • 4. Data: 2020-05-12 16:12:55
    Od: K <n...@e...com>

    On 12/05/2020 14:45, a...@g...com wrote:
> [...]
    >
    > lub zgooglac:
    > "Podkarpacie. Dwaj bracia chcieli przetestować nowy samochód. Kręcili "bączki" aż

    Same plusy.
    Plus, ze nie robili tego zagrazajac komus.
    Plus, ze sie wyeliminowali z ruchu na jakis czas.

  • 5. Data: 2020-05-12 16:24:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "heby" napisał w wiadomości grup
    >A co konkretnie się spaliło?

    Patrzac na zdjecia - wszystko co nie z metalu.

    Czyli ... wszystko, bo reszta to po cenie zlomu :-)

    J.

  • 6. Data: 2020-05-12 18:00:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik a...@g...com ...

> [...]
    >
    > lub zgooglac:
    > "Podkarpacie. Dwaj bracia chcieli przetestować nowy samochód.
    > Kręcili "bączki" aż do samozapłonu auta "

    No ba. Zdaje sie trawa go gasili potem :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 7. Data: 2020-05-12 18:24:00
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 12/05/2020 16:24, J.F. wrote:
    > Patrzac na zdjecia - wszystko co nie z metalu.

    Intetesuje mnie ile stracili na dzień dobry. Czy spaliła się Skoda Fabia
    czy może Bugatti.

  • 8. Data: 2020-05-12 18:25:06
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Budzik w
    >:

    > Użytkownik a...@g...com ...

    37756,dwaj-bracia
    tml#a=15&c=163&t=

    > No ba. Zdaje sie trawa go gasili potem :)

    Mokrą

    --
    'Tom N'

  • 9. Data: 2020-05-12 18:52:56
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-05-12 o 18:24, heby pisze:

    > Intetesuje mnie ile stracili na dzień dobry. Czy spaliła się Skoda Fabia
    > czy może Bugatti.

    W komentarzach mówią o clk max z 2002r.

  • 10. Data: 2020-05-12 19:22:57
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 12/05/2020 18:52, t-1 wrote:
    > W komentarzach mówią o clk max z 2002r.

    Pojęcie "chcieli przetestować nowy samochód" zaczyna nabierać klimatu
    jak na Kubie.