  • 1. Data: 2020-05-13 08:19:49
    Temat: 3 dni 500 wariatów drogowych
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://www.mopo.de/hamburg/polizei/rennen-mit-ps-bo
    liden-und-co--hamburg--polizei-zieht-irre-raser-aus-
    dem-verkehr-36684392

    500 członków partii *jeżdżę szybko ale bezpiecznie* pożegna się na miesiąc z PJ.
    Z dedykacją dla kulsonów :-)

  • 2. Data: 2020-05-13 12:40:46
    Temat: Re: 3 dni 500 wariatów drogowych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    -dem-verkehr-36684392

    >500 członków partii *jeżdżę szybko ale bezpiecznie* pożegna się na

    Za miesiac wroca, albo powiedza, ze Rumun prowadzil :-

    >Z dedykacją dla kulsonów :-)

    Ale co - znow jakis Blitzer-Marathon ?

    J.

  • 3. Data: 2020-05-13 14:57:30
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Za miesiac wroca, albo powiedza, ze Rumun prowadzil :-)

    recydywa to MPU a tego Hans boi sie jak diabel swieconej wody, Rumun przejdzie tylko
    raz pozniej trzeba prowadzic ksiazke komu auto pozyczales i kiedy wiec malo kto sie
    decyduje

    --Ale co - znow jakis Blitzer-Marathon ?

    Korona sie konczy i po okresie szajby trzeba pokazac kto na drogach rzadzi

  • 4. Data: 2020-05-13 17:47:00
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-05-13 o 08:19, Przemek Jedrzejczak pisze:
> [...]
    dem-verkehr-36684392

    > 500 członków partii *jeżdżę szybko ale bezpiecznie* pożegna się na miesiąc z PJ.

    Wszystkie incydenty jakie miałem zrobili mi członkowie partii "wolno i
    niebezpiecznie"

    jak mawiała babcia pilota myśliwca.
    Lataj wnusiu wolno i nisko.

  • 5. Data: 2020-05-13 18:28:41
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-05-2020 o 17:47, t-1 pisze:
    liden-und-co--hamburg--polizei-zieht-irre-raser-aus-
    dem-verkehr-36684392

    > Wszystkie incydenty jakie miałem zrobili mi członkowie partii "wolno i
    > niebezpiecznie"

    Howgh.
    Do tego często też "co ja, po kielichu nie dojadę?" - to ta sama grupa.

    Jak raz, każdy kapelusz będzie bronił jazdy po kielichu jak
    niepodległości...

  • 6. Data: 2020-05-13 19:27:11
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-05-13 o 18:28, Cavallino pisze:

    > Jak raz, każdy kapelusz będzie bronił jazdy po kielichu jak
    > niepodległości...

    Oczywiście są debile, którzy piją, nieraz na umór i wsiadają za
    kierownicę, ale to raczej nie kapelusze.
    Natomiast policja wyłapuje większość niepewnych swego stanu kierowców
    właśnie dlatego, że jadą wyjątkowo ostrożnie i przepisowo.

  • 7. Data: 2020-05-14 06:35:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-05-2020 o 19:27, t-1 pisze:

    > Oczywiście są debile, którzy piją, nieraz na umór i wsiadają za
    > kierownicę, ale to raczej nie kapelusze.

    Na tej grupie można łatwo wywnioskować, ze jest inaczej.

    > Natomiast policja wyłapuje większość niepewnych swego stanu kierowców
    > właśnie dlatego, że jadą wyjątkowo ostrożnie i przepisowo.

    No właśnie.