  • 1. Data: 2020-06-11 10:11:35
    Temat: Rasistowskie znaki drogowe :-)
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Tak piątkowo:

    https://demotywatory.pl/4444900/Znaki-drogowe-sa-ras
    istowskie

    T.

  • 2. Data: 2020-06-11 10:44:34
    Temat: Re: Rasistowskie znaki drogowe :-)
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/06/2020 09:11, T. wrote:
    > Tak piątkowo:
    >
    > https://demotywatory.pl/4444900/Znaki-drogowe-sa-ras
    istowskie

    > T.

    Kiedys na A-17 dopisywano "uwaga zboczency" lub doroslemu na tym znaku
    dorysowywano biret i sutanne.

  • 3. Data: 2020-06-11 18:02:32
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-06-11 o 10:44, K pisze:

    istowskie

    > Kiedys na A-17 dopisywano "uwaga zboczency" lub doroslemu na tym znaku
    > dorysowywano biret i sutanne.

    Wydymał cie klecha?

  • 4. Data: 2020-06-11 18:12:35
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/06/2020 17:02, t-1 wrote:

    > Wydymał cie klecha?

    Nie, a fajnie jest jak dyma? Mozesz opisac wrazenia na priv.

  • 5. Data: 2020-06-11 18:45:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-11 o 10:11, T. pisze:
    > Tak piątkowo:
    >
    > https://demotywatory.pl/4444900/Znaki-drogowe-sa-ras
    istowskie

    > T.

    W tok fm była taka dyskusja że murzynom przykro by było czytać "W
    pustyni i w puszczy" Bo tam murzyni są przedstawiani w złym świetle.
    I dlatego trzeba ocenzurować albo ZAKAZAĆ

    Poperdoliło lewactwo z tą poprawnością poityczną.

    "Dziesięciu Murzynków" zmieniało tytuł chyba 4 razy. Teraz się nazywa "I
    nie było już nikogo"

    https://pl.wikipedia.org/wiki/I_nie_by%C5%82o_ju%C5%
    BC_nikogo

  • 6. Data: 2020-06-11 19:01:17
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, June 11, 2020 at 6:45:29 PM UTC+2, z wrote:

> [...]
    >
    > Poperdoliło lewactwo z tą poprawnością poityczną.
    >

    > "Dziesięciu Murzynków" zmieniało tytuł chyba 4 razy. Teraz się nazywa "I

    tak to teraz jest...
    https://dorzeczy.pl/swiat/143196/stop-calling-me-mur
    zyn.html

  • 7. Data: 2020-06-11 20:09:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dlaczego ta głowa, którą kopią biali, nie jest czarna?

    -----

  • 8. Data: 2020-06-11 20:47:22
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-06-11 o 18:12, K pisze:

    > Nie, a fajnie jest jak dyma? Mozesz opisac wrazenia na priv.

    Nie odwracaj kota ogonem.
    Przecież to ty się chwaliłeś zemstą na klechach.
    Skoro cię nie wydymał to może nie dał rozgrzeszenia, za walenie konia
    bez litości?

  • 9. Data: 2020-06-12 13:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

> [...]
    > świetle. I dlatego trzeba ocenzurować albo ZAKAZAĆ
    >
    > Poperdoliło lewactwo z tą poprawnością poityczną.

    Uprzejma prosba aby nie kłamac!
    Mam nadzieje, ze to kłamstwo wynika z braku umiejetnosci rozumienia
    audycji a nie z celowego przeinaczania.

    Audycja była o tym, aby nie czytac WPiWP jako lektury w podstawówce,
    gdzie dzieci na podstawie tego tekstu wyrabiaja sobie negatywne
    stereotypy, ze murzyn to zły, gorszy, głupszy albo w ogole dzicz tylko
    zeby czytac jak najbardziej ale w starszych klasach tłumaczac skad
    takie a nie inne podejscie do tego tematu.
    Bardzo wyraźnie osoba z która był wywiad powiedziała ze absolutnie nie
    chodzi o wymazanie ksiazki z kanonu lektur!
    Trzeba miec duzo złej woli zeby zrozumiec to inaczej.

    > "Dziesięciu Murzynków" zmieniało tytuł chyba 4 razy. Teraz się
    > nazywa "I nie było już nikogo"
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/I_nie_by%C5%82o_ju%C5%
    BC_nikogo

    Zazdroszcze ci ze nie zauwazasz rasizmu wokol siebie.
    A moze po prostu ci to wisi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 10. Data: 2020-06-12 17:19:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello z,

    Thursday, June 11, 2020, 6:45:11 PM, you wrote:

    [...]

    > Poperdoliło lewactwo z tą poprawnością poityczną.
    > "Dziesięciu Murzynków" zmieniało tytuł chyba 4 razy. Teraz się nazywa "I
> [...]

    Ale właśnie taki jest tytuł oryginału powieści.

    --
    Best regards,
    RoMan