  • 1. Data: 2011-03-16 08:30:02
    Temat: Dzielne chłopaki!
    Od: Jacek <n...@g...com>

    http://demotywatory.pl/2838695/Polska
    http://demotywatory.pl/2824905/Polska

    Jak chcemy szanować prawo, to nie może się ono kłócić ze zdrowym
    rozsądkiem.
    Jacek

  • 2. Data: 2011-03-16 09:04:40
    Temat: Re: Dzielne chłopaki!
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    > http://demotywatory.pl/2838695/Polska
    > http://demotywatory.pl/2824905/Polska
    >
    > Jak chcemy szanować prawo, to nie może się ono kłócić ze zdrowym
    > rozsądkiem.
    > Jacek

    Weź prysznic i ochłoń, a nie bzdety rozsyłasz.

    Karetki? Ok, tyle ze parkują kierowcy pod domem - to nie jest pojazd
    uprzywilejowany czy w trakcie dojazdu do pacjenta - wiec popieram że
    założyli im blokady bo parkują jak cioty.

    Mandat? Nie jestem w stanie odczytać co tam jest napisane, więc wg mnie jest
    to ściema - nie ma opcji żeby ktoś dostał i przede wszystkim przyjął mandat
    za omijanie dziury.

    Wszystkie te demotywatory są stworzone właśnie dla takich płytkich ludzi
    podniecających się pseudo historiami.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 3. Data: 2011-03-16 09:12:46
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 16-03-2011 08:30, Jacek pisze:

    > Jak chcemy szanować prawo, to nie może się ono kłócić ze zdrowym
    > rozsądkiem.
    Nie wiem kto jest większym baranem; ten kto proponuje taki mandat, czy
    ten co go przyjmuje.

    M.

  • 4. Data: 2011-03-16 09:22:12
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 16-03-2011 o 09:04:40 news-gazeta <n...@g...pl> napisał(a):

    > Karetki? Ok, tyle ze parkują kierowcy pod domem - to nie jest pojazd
    > uprzywilejowany czy w trakcie dojazdu do pacjenta - wiec popieram że
    > założyli im blokady bo parkują jak cioty.

    Na dzień dobry, mógł dostać pouczenie, a jak dalej tak stawiał to dopiero
    blokada.

  • 5. Data: 2011-03-16 09:50:16
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    ty to jednak masz cos z glowa nie tak
    jesli musi byc dyspozycyjny cala noc to gdzie ma ten samochod trzytmac? na
    drugim koncu miasta? piechota szybciej zaniesie. przez takich tepakow potem
    powstaja kwiatki jak ten pokazany na drugim demotywatorze.
    dobra papuga moze dalaby rade pociagnac tych baranow pod np art.172 kk a
    jakby cos sie stalo to 156-158 bodajze.

    sir - majacy dosc tępaków myslących tylko o końcu własnego nosa

  • 6. Data: 2011-03-16 09:51:55
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Nie wiem kto jest większym baranem; ten kto proponuje taki mandat, czy ten
    > co go przyjmuje.

    przyjecie faktycznie bylo imho glupie. ale moze nie mial czasu sie klocic,
    nie mial sil a moze byl w szoku.
    natomiast moze dobrze narobic smrodu tym, co wyustawili ten mandat

  • 7. Data: 2011-03-16 09:55:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ilptkd$d9q$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > ty to jednak masz cos z glowa nie tak
    > jesli musi byc dyspozycyjny cala noc to gdzie ma ten samochod trzytmac?

    Na jakimś miejscu do parkowania?
    A jak nie ma w okolicy, to niech robotę zmienia.

  • 8. Data: 2011-03-16 10:05:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Mar 2011 09:51:55 +0100, Michał Gut wrote:
    >przyjecie faktycznie bylo imho glupie. ale moze nie mial czasu sie klocic,
    >nie mial sil a moze byl w szoku.
    >natomiast moze dobrze narobic smrodu tym, co wyustawili ten mandat

    A kamerke w samochodzie ma ? albo choc dyktafon ?

    Bo inaczej .. skoro dwoch funkcjonariuszy stwierdza ze wyprzedzal,
    swiadek przyznal sie do winy i mandat podpisal, to znaczy ze
    wyprzedzal :-)

    Nie potrafie odcyfrowac co tam napisane, ale moze "linia jest linia i
    przekraczac nie wolno, a jak sie jedzie dopuszczalne 50 to ta dziura
    nie stanowi problemu" :-P

    J.

  • 9. Data: 2011-03-16 10:07:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Mar 2011 09:50:16 +0100, Michał Gut wrote:
    >ty to jednak masz cos z glowa nie tak
    >jesli musi byc dyspozycyjny cala noc to gdzie ma ten samochod trzytmac? na
    >drugim koncu miasta?

    Na dozwolonym miejscu :-P

    >dobra papuga moze dalaby rade pociagnac tych baranow pod np art.172 kk a
    >jakby cos sie stalo to 156-158 bodajze.

    A dobry prokurator kierowce ? parkujac w niedozwolonym miejscu
    dodatkowo narazil na powyzsze zarzuty

    J.

  • 10. Data: 2011-03-16 10:40:27
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-16 09:51:55 Michał Gut

    > ale moze nie mial czasu sie klocic, nie mial sil

    Czasu na nieprzyjęcie mandatu? Hm...

    > a moze byl w szoku.

    Spotkać niebieskiego, to faktycznie szokujące przeżycie.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player