  • 1. Data: 2009-05-06 11:29:04
    Temat: Dzien Dziecka - Laski 2009
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)
    Ostatnio jestem w takiej sytuacji, ze nie do konca wiem, kiedy uda mi
    sie, jak bialy czlowiek, podlaczyc przez NNTP z mojego profilu, wiec
    musze skorzystac z uslug gugla :(

    Zbliza sie termin, wiec czem predzej zapraszam serdecznie chetnych do
    zrobienia czegos fajnego dla dzieci z Osrodka dla osob z chorobami
    wzroku w Laskach.
    Tradycyjnie wybieramy sie tam z okazji Dnia Dziecka, zeby pokazac
    dzieciom motocykle i powozic je po terenie Osrodka.

    UWAGA: Tym razem jedziemy w niestandardowym terminie, bo 24 maja - W
    NIEDZIELE !!!
    W nastepne dwa weekendy duza czesc dzieci bedzie poza osrodkiem.

    Zbieramy sie tradycyjnie na stacji ORLEN na rogu Gorczewskiej i
    Lazurowej w Warszawie o 13.30 (NIEDZIELA 24.05). Wyjazd do Lasek o
    14.00.

    Warto zarezerwowac sobie czas do ok. 16.30-17.
    Kto zechce, bedzie mogl sie dorzucic z symboliczna zlotowka na
    slodycze dla Dzieci - ja cos zorganizuje.

    Bede wdzieczny za sygnal na priv od chetnych do wyjazdu.
    Wszelkie info rowniez udzielam wylacznie przez emaila - niestety mam
    utrudniony dostep do listy.

    Serdecznie polecam taki sposob spedzenia wolnego czasu. Kto byl, moze
    sie wypowiedziec, jak to wyglada.

    Skoro o Dniu Dziecka, to mamy tez zaproszenie na festyn odpustowy w
    Starej Iwicznej 31.05. celem powozenia dzieci. Chetnych zapraszam na
    PW.

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 2. Data: 2009-05-06 12:44:14
    Temat: Re: Dzien Dziecka - Laski 2009
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    http://www.auchan.pl/informacja-220.html

    --
    wiadro

  • 3. Data: 2009-05-06 13:58:58
    Od: falco <m...@w...pl>

    zuzka600f pisze:

> [...]

    > Zbieramy sie tradycyjnie na stacji ORLEN na rogu Gorczewskiej i
    > Lazurowej w Warszawie o 13.30 (NIEDZIELA 24.05). Wyjazd do Lasek o

    Hej,

    do tej pory brałem udział w podobnych akcjach z GarBusiarzami, więc czas
    najwyższy na wsparcie szczytnej akcji z Motocyklistami... ;)

    Jeśli tylko zdążę ogarnąć SenNą..., która ostatnio się zbuntowała (syczy
    z okolic głowicy przy kopaniu nie dając się odpalić), to na pewno
    przyjadę! ;)

    dozo! na szlaku!

    --
    (Po)zdrówka! falco
    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT

  • 4. Data: 2009-05-10 15:06:14
    Od: garbatymarcin <g...@U...pl>

    zuzka600f pisze:
> [...]
    > Tradycyjnie wybieramy sie tam z okazji Dnia Dziecka, zeby pokazac
    > dzieciom motocykle i powozic je po terenie Osrodka.

    Bedziemy podobnie jak w zeszlym roku, postaram sie zgromadzic ze swojej
    strony 10 moto.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Marcin