  • 1. Data: 2023-05-27 10:46:58
    Temat: Dziwne połączenie
    Od: Ewa <E...@c...pl>

    Witam

    Wczoraj po południu pokazał się numer 7848#88 na liście
    połączeń wychodzących na moim smartfonie działającym pod
    Androidem 13, wersja One UI 5.1. Nie wiem jak wyświetlić
    dokładniejsze dane o tym połączeniu - kliknięcie na ikonie
    "i" nie powoduje wyświetlenia niczego więcej.
    Nie przypominam sobie abym o tej porze gdziekolwiek dzwoniła.
    Na liście połączeń na stronie Mój Orange tego połączenie nie ma.
    Nie ma także informacji o połączeniach poza abonamentem.
    Numer ten (7848#88) nie przypomina żadnego z numerów, na który
    kiedykolwiek dzwoniłam, ani żadnego numeru zapisanego w moich
    kontaktach.

    Co to może być? Proszę o pomoc.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2023-05-27 12:21:27
    Temat: Re: Dziwne połączenie
    Od: watapatatabysany <w...@p...no.net.no.site.no.network>

    Ewa wrote:
    > Co to może być? Proszę o pomoc.

    Przypadek, gdy "klawiatura" nie była właściwie
    zabezpieczona przed niekontrolowanym użyciem.

    --
    watapatatabysany

    https://youtu.be/e38kQG9OkSk?t=14

    ?

  • 3. Data: 2023-05-27 13:05:57
    Od: Ewa <E...@c...pl>

    W dniu 27.05.2023 o 12:21, watapatatabysany pisze:

    > Przypadek, gdy "klawiatura" nie była właściwie
    > zabezpieczona przed niekontrolowanym użyciem.

    Może tak było. Dziękuję i pozdrawiam
    Ewa

  • 4. Data: 2023-05-27 13:33:13
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 27 May 2023 12:21:27 +0200, watapatatabysany napisał(a):

    > Przypadek, gdy "klawiatura" nie była właściwie
    > zabezpieczona przed niekontrolowanym użyciem.
    O ile to możliwe przy fizycznej klawiaturze
    to wielce mało prawdopodobne przy LCD.
    Niewykluczone, że "ktoś" wykręcił tzw. Angel Number:
    https://www.sunsigns.org/angel-number-7848-meaning/
    https://numeroscop.net/angel-numbers/7848-angel-numb
    er.html

  • 5. Data: 2023-05-27 13:36:01
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 27.05.2023 o 10:46, Ewa pisze:
    > numer 7848#88

    A co mówi Google na temat tego numeru?

    Robert

  • 6. Data: 2023-05-27 16:32:56
    Od: watapatatabysany <w...@p...no.net.no.site.no.network>

    dantes wrote:
    "ktoś" wykręcił tzw. Angel Number:

    Zwykły zbieg okoliczności i tzw. "teorie spiskowe"...

    Każdy z tutejszych (mnóstwo) "bajarzy" może wymyślić
    własną teorię spiskową (szczególnie popularne na
    'news'ach; jak pmtg...).

    --
    watapatatabysany

    https://youtu.be/l0CRZF_Lx1w?t=19

    ?

  • 7. Data: 2023-05-27 18:32:51
    Od: watapatatabysany <w...@p...no.net.no.site.no.network>

    Robert Wańkowski wrote:
    > A co mówi { *SUKA* gUUgoŁ } na temat tego numeru?

    Chłopcze, nie rób z siebie _przydupasa_ USrael'skiego!

    gUUgoŁ, to MANIPULOWANA KŁAMLIWA PARSZYWA szukarka
    działająca w interesach GRABIEŻCÓW amisoawskich!

    "Ręce opadają" ilu *NAIWNIAKÓW* jest w neoPRLu!

    USrael to ZBÓJE OKRADAJĄCE cały świat!

    Przestań się BŁAŹNIĆ na przyszłość!

    --
    watapatatabysany