  • 1. Data: 2023-05-26 15:20:08
    Temat: Re: Potworna inflacja -- Poco F3
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 26.05.2023 o 10:59, Eneuel pisze:
    > https://www.gsmmaniak.pl/1410926/xiaomi-poco-f3-6-12
    8-gb-allegro-p
    > romocja-dobra-cena-2023/

    "Telefony posiadają wadliwe ekrany Amoled. Bardzo dużo osób na oficjalnym forum POCO,
    jak
    również na lokalnych forach i oficjalnych kanałach Telegram zgłaszam problem z
    zielonym
    zabarwieniem i nierównomiernym podświetleniem ekranu widocznym nocą najbardziej na
    ciemno
    szarym tle przy niskich wartościach podświetlenia smartfona. W moim egzemplarzu
    zakupionym
    w x-kom było to również widoczne w dzień, a wieczorem wyglądało to okropnie. Cała
    góra
    ekranu dużo jaśniejszy zielony odcień. Takich przypadków naprawdę jest dużo, wiec
    radzę
    Wszystkim posiadającym ten model dokładnie sprawdzić jak to u Was wygląda."

    ale zawsze można teoretycznie zwrócić

  • 2. Data: 2023-05-26 20:16:39
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 26 maj 2023 o 15:20, m4rkiz pisze:

> [...]

    > zielony odcień. Takich przypadków naprawdę jest dużo, wiec radzę
    > Wszystkim posiadającym ten model dokładnie sprawdzić jak to u Was wygląda."

    Czytałem, że serwis bezproblemowo wymieniał takie telefony -- prawda
    to czy fałsz, że problemów z wymianą na sprawny nie było?

    > ale zawsze można teoretycznie zwrócić

    Dlaczego teoretycznie?

    -=-

    Raczej nie kupię Poco F3, bo mi wystarcza Redmi Note 9 pro kupiony
    2.5 roku temu, ale chętnie dowiem się, jak praktycznie jest z tym
    AMOLEDem. Raczej zainwestuję w opaskę, bo mam problem z nadmiernym
    tętnem... Już płaciłem (222 pln) za Amazfit Gts 2 mini, gdy nagle
    i niespodziewanie X-Kom zakończył promocję...

    Zależy mi na: pulsoksymetrze, małej masie i pojemnym akumulatorze.
    Aby akumulator starczał na długo, raczej musi być AMOLED lub inny
    LED i czujnik światła.

    Mile widziany DF GNSS i zbliżeniowwe płatności, ale nie pogardziłbym
    też prawdziwym barometrem... (by widzieć zmianę wysokości)

    Rzecz jasna niska cena jest bardzo ważna. :)

    Amazfit Gts 4 mini też nie waży zbyt wiele... Nie ma NFC i barometru...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 3. Data: 2023-05-27 12:18:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 26 May 2023 15:20:08 +0200, w <u4qbju$91b$1$m4rkiz@news.chmurka.net>,
    m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał(-a):

> [...]
    radzę
    > Wszystkim posiadającym ten model dokładnie sprawdzić jak to u Was wygląda."

    To te telefony xiaomi bez czujnika zbliżeniowego?

  • 4. Data: 2023-05-27 12:42:51
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 27 maj 2023 o 12:18, r...@k...pl pisze:

    >>> https://www.gsmmaniak.pl/1410926/xiaomi-poco-f3-6-12
    8-gb-allegro-p
    >>> romocja-dobra-cena-2023/

    > To te telefony xiaomi bez czujnika zbliżeniowego?

    Skąd taki pomysł?

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 5. Data: 2023-05-27 18:31:35
    Od: Ravenik <n...@a...pl>

    > Skąd taki pomysł?

    Tu piszą że ten fon ma Virtual Proximity Sensing, co w/g mnie jest
    gorsze od prawdziwego czujnika - piszę na podstawie doświadczenia:
    https://www.gsmarena.com/xiaomi_poco_f3-10758.php

  • 6. Data: 2023-05-28 01:23:46
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 27 maj 2023 o 18:31, Ravenik pisze:

    > Tu piszą że ten fon ma Virtual Proximity Sensing, co w/g mnie jest
    > gorsze od prawdziwego czujnika - piszę na podstawie doświadczenia:
    > https://www.gsmarena.com/xiaomi_poco_f3-10758.php

    Dzięki za informację -- będę musiał to obadać, jeśli zechcę zapoznać
    się z tym telefonem...

    Każda krytyczna uwaga jest mile widziana -- oby stosownie związana
    z rzeczywistością.

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 7. Data: 2023-05-29 12:27:45

    Sun, 28 May 2023 01:23:46 +0200, w <u4u3c0$siq$1$Eneuel@news.chmurka.net>,
    Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    napisał(-a):

    > Dzięki za informację -- będę musiał to obadać, jeśli zechcę zapoznać
    > się z tym telefonem...

    Z tego co słyszałem używa kamery jako czujnika i działa to wujowo.