  • 1. Data: 2023-05-25 11:21:41
    Temat: edge vs. chrome (ms translator/google translator)
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    z praktyki, jakie zdanie macie w sprawie: "edge, czy chrome?"
    ( _zwlaszcza_ w sprawie: natywny ms translator/chromowy google translator -
    co lepiej/sensowniej tlumaczy cale www?
    btw: w edge nie widze jakiegos sensownego (schowanego) przycisku dla
    wywolania tlumaczenia www na zyczenie, tylko samowyskakujacy pasek ms
    translatora na kazdej obcojezycznej www. Tak jest, czy czegos nie wiem?)

  • 2. Data: 2023-05-26 01:20:40
    Temat: Re: przeglądarka interŚmietnika z tłumaczem
    Od: ? FCK banana union ? <h...@c...reptiles.farm.co.au.stop-spam.invalid>

    1634Racine wrote:
    > z praktyki...

    Nie zawracaj gitary, załaduj (avast_secure_browser),
    konfiguruj i nie ośmieszaj się tu błahostkami!

    Ma wszystko co potrzebuje intelektualista, jak nim
    nie jesteś nie instaluj.

    Poza tym są dziesiątki tłumaczy (pgm'y) do instalowana
    w bit-młynie (tłumaczenie online i offline).

    --
    hordilodoir

    https://www.youtube.com/watch?v=5VzG5qblBl0&t=47s

  • 3. Data: 2023-05-26 16:03:01
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    czwartek, 25 maja 2023 o 11:23:35 UTC+2 1634Racine napisał(a):
> [...]
    > btw: w edge nie widze jakiegos sensownego (schowanego) przycisku dla
    > wywolania tlumaczenia www na zyczenie, tylko samowyskakujacy pasek ms

    Przecież opcję masz w menu kontekstowym, jest też przycisk w pasku adresu. Jeżeli
    chodzi o tłumaczenie to teraz chyba "najlepiej" robi to bot AI Bing w trybie
    kreatywnym. Najbardziej naturalny język i dobrze analizuje kontekst. Nie wiem czy
    przy specjalistycznych tłumaczeniach daje radę, ale na poziomie ogólnym jest ok.

    MK