  • 1. Data: 2020-11-16 18:53:51
    Temat: Dziwne rzeczy w lapku :)
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Myślałem że nic mnie w lapku nie zaskoczy a tu proszę:
    https://www.szybkiplik.pl/H6W8Y6zaRj
    W przegródce są włożone dwie stalowe blaszki # 2 mm, przykręcone fajną
    śrubką. A ja pytam - po co to?
    Albo druga sprawa: https://www.szybkiplik.pl/Dum489urMf
    Tuż na lewo i w dół od ogniwka cmos jest dziwny złocony styk/blaszka.
    Nad górną krawędzią modułu RAM, z prawej jego strony, jest drugi taki
    styk, zwrócony naprzeciw pierwszego. Na zewnątrz styków są jakieś
    bloczki plastykowe. Co to za ustrojstwo te styki?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 2. Data: 2020-11-16 19:17:14
    Temat: Re: Dziwne rzeczy w lapku :)
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > styk, zwrócony naprzeciw pierwszego. Na zewnątrz styków są jakieś
    > bloczki plastykowe. Co to za ustrojstwo te styki?

    "Strona internetowa www.szybkiplik.pl została zgłoszona jako zawierająca
    złośliwe oprogramowanie i została ona zablokowana w oparciu o Twoje
    ustawienia bezpieczeństwa."

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2020-11-16 19:26:21
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 16/11/2020 18:17, Irokez wrote:

    > "Strona internetowa www.szybkiplik.pl została zgłoszona jako zawierająca
    > złośliwe oprogramowanie i została ona zablokowana w oparciu o Twoje
    > ustawienia bezpieczeństwa."

    Niewiele tracisz. Te obrazki robione pewnie jakas Nokia sa tak
    tragiczne, ze nic na nich nie widac. Nie rozkminilem NIC o czym mowil
    autor, chcialem pomoc ale nie moge.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 4. Data: 2020-11-16 19:34:00
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-11-16 o 19:26, pioruns pisze:

    > Niewiele tracisz. Te obrazki robione pewnie jakas Nokia sa tak
    > tragiczne, ze nic na nich nie widac. Nie rozkminilem NIC o czym mowil
    > autor, chcialem pomoc ale nie moge.

    Zdjęcia z Galaxy Mini 2. Matryca 3mpx, ale mimo wszystko fotki powinny
    być lepsze.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2020-11-16 19:52:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Nov 2020 19:34:00 +0100, Adam napisał(a):

    > Zdjęcia z Galaxy Mini 2. Matryca 3mpx, ale mimo wszystko fotki powinny
    > być lepsze.

    Wybrzydzacie ale doobra, jutro będzie lepsze światło, postaram się
    bardziej :) I zaznaczę te elementy.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 6. Data: 2020-11-16 22:44:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Irokez" 5fb2c22a$0$505$6...@n...neostrada.pl

    > "Strona internetowa www.szybkiplik.pl została zgłoszona
    > jako zawierająca złośliwe oprogramowanie i została ona
    > zablokowana w oparciu o Twoje ustawienia bezpieczeństwa."

    Niczego nie utraciłeś...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 7. Data: 2020-11-16 22:52:08
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 16/11/2020 18:52, Jacek Maciejewski wrote:

    > Wybrzydzacie ale doobra, jutro będzie lepsze światło, postaram się
    > bardziej :) I zaznaczę te elementy.

    :D

    Pozdrowka.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 8. Data: 2020-11-16 23:20:44
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    tu wrzuć:

    https://pl.imgbb.com/

  • 9. Data: 2020-11-17 10:08:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Nov 2020 21:52:08 +0000, pioruns napisał(a):

    > :D

    Lepszych nie będzie:
    https://ibb.co/ZKVSs1p
    https://ibb.co/D8QvC83

    Myslałem trochę i wychodzi mi że te sprężynki mają za zadanie
    kontaktować się z metalizacją spodniej pokrywy (choć są zdecydowanie
    zbyt skomplikowane, czego niestety nie widać na zdjęciu) a te ciężarki
    zapewne tłumią podskoki lapka kiedy trafi się niecentryczna płyta CD :)
    bo ten róg obudowy zbyt lekki.

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 10. Data: 2020-11-18 13:30:16
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Irokez <n...@w...pl> wrote:

    > "Strona internetowa www.szybkiplik.pl została zgłoszona jako zawierająca
    > złośliwe oprogramowanie i została ona zablokowana w oparciu o Twoje
    > ustawienia bezpieczeństwa."

    Pewnie przez to:
    https://www.cert.pl/news/single/trojan-oraz-ransomwa
    re-w-kampanii-podszywajacej-sie-pod-inpost/

    "Linki w wiadomościach prowadzą do plików zamieszczonych w serwisie
    szybkiplik.pl."

    --
    Do dyżurnego lekarza w klinice położniczej przychodzi licealistka i pyta:
    - Czy mogłabym na godzinę wypożyczyć noworodka?