  • 1. Data: 2020-11-16 23:23:06
    Temat: klej wielokrotnego użytku do gumowych podpórek laptopa
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Jeden z moich laptopów ma na spodzie gumowy pasek pełniący rolę nóżek
    i jednocześnie zaślepek do śrubek (które są pod nim). Przyklejony jest
    on czymś w rodzaju żółtawego przezroczystego elastycznego kleju,
    przypominającego klej, którym przyklejane są do listu z banku karty
    kredytowe. W wyniku kilkukrotnego odklejania i przyklejania (przy
    rozkręcaniu) klej poodpadał i pasek-nóżka odstaje. Wiecie może, co to
    jest i pod jakim hasłem tego szukać na Allegro/Aliexpress/gdziekolwiek?

    Pozdrawiam,
    Dominik
    --
    Fedora https://getfedora.org | RPM Fusion http://rpmfusion.org
    There should be a science of discontent. People need hard times and

  • 2. Data: 2020-11-17 09:14:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kupiłem kiedyś klej wielorazowy w Carrefourze, takie ichnie biało-błękitne tubki, w
    okolicy przyborów szkolnych na dziale
    papierniczym więc nie wiem, czy utrzyma gumę z plastikiem.
    W identycznych tubkach (OIDP na blisterze) mają zwykły klej do papieru.
    Już za komuny był klej 'Skorolep' ;-)

  • 3. Data: 2020-11-17 12:29:46
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 16/11/2020 23:23, Dominik 'Rathann' Mierzejewski wrote:
    > Jeden z moich laptopów ma na spodzie gumowy pasek pełniący rolę nóżek
    > i jednocześnie zaślepek do śrubek (które są pod nim). Przyklejony jest
    > on czymś w rodzaju żółtawego przezroczystego elastycznego kleju,

    Mi sprawdza się w tej roli dwustronna, cienka, taśma klejąca. W zasadzie
    trzyma kilka lat. Nie pamietam już gdzie kupiona i czy porządna. Ale
    ekspryment jest tani.