  • 1. Data: 2009-08-09 13:27:31
    Temat: Dziwny SMS za ponad 20 zł z komórek i stacjonarnych. Co to jest?
    Od: "Emila" <e...@N...gazeta.pl>

    Witajcie,
    Może ktoś wie co to są takie smsy zaczynające się na numer 9 np. 9xxxx za
    które trzeba zapłacić ponad 20 zł. Ostatnio dostałam informację na komórkę że
    czeka na mnie nagroda jeśli wyślę smsa na taki numer. Ale też do mamy na
    stacjonarny zadzwoniła jakaś nagrana na taśmę pani która powiedziała jej że
    też wygrała nagrodę i musi wysłać specjalnego smsa na taki numer. I podała
    koszt smsa. Ponad 20 zł. Wydawało mi się że najdroższe smsy są za 10.97 zł
    wysyłane na numery 79xxx a tu jakiś nowy.
    Czy może ktoś z was wie co to za smsy, numery itp?
    Pozdrawiam,
    Emila

  • 2. Data: 2009-08-09 17:10:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Emila" <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Czy może ktoś z was wie co to za smsy, numery itp?

    To sa takie same numery jak te na 7xxx tylko drozsze.
    Sluza do jeszcze szybszegoi skuteczniejszego wyludzania kasy.

    Poza tym NTG

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-08-09 17:16:52
    Od: Kucing <k...@n...razie.brak>

    Dnia Sun, 9 Aug 2009 19:10:22 +0200, SDD napisał(a):

> [...]
    >
    > To sa takie same numery jak te na 7xxx tylko drozsze.
    > Sluza do jeszcze szybszegoi skuteczniejszego wyludzania kasy.

    Najdroższy z tych SMSów kosztuje 25 złotych. Ciekaw jestem jak to jest
    rozliczane między operatorem a usługodawcą (tym, który sprzedaje coś za
    takie SMSy)? Czy tak samo jak klasyczne 7x, czy na innych zasadach.

    --
    - Kucing -