eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaDziwny SMS za ponad 20 zł z komórek i stacjonarnych. Co to jest? › Dziwny SMS za ponad 20 zł z komórek i stacjonarnych. Co to jest?
    From: "Emila" <e...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Dziwny SMS za ponad 20 zł z komórek i stacjonarnych. Co to jest?
    Date: Sun, 9 Aug 2009 13:27:31 +0000 (UTC)

    Witajcie,
    Może ktoś wie co to są takie smsy zaczynające się na numer 9 np. 9xxxx za
    które trzeba zapłacić ponad 20 zł. Ostatnio dostałam informację na komórkę że
    czeka na mnie nagroda jeśli wyślę smsa na taki numer. Ale też do mamy na
    stacjonarny zadzwoniła jakaś nagrana na taśmę pani która powiedziała jej że
    też wygrała nagrodę i musi wysłać specjalnego smsa na taki numer. I podała
    koszt smsa. Ponad 20 zł. Wydawało mi się że najdroższe smsy są za 10.97 zł
    wysyłane na numery 79xxx a tu jakiś nowy.
    Czy może ktoś z was wie co to za smsy, numery itp?
    Pozdrawiam,
    Emila