  • 1. Data: 2012-04-10 12:02:33
    Temat: Dziwny problem
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    Mam taki dziwny problem z samochodem. Gdy go parę lat temu kupowałem, to
    wchodziło do niego paliwa za niecałe 200 zł, niedawno koło 250 zł, a
    ostatnio to już prawie 300 zł. Co jest? Byłem u trzech mechaników i
    rozkładają bezradnie ręce. Może węże paliwowe spuchły i dlatego więcej
    się mieści? Co z tym zrobić? Pytam, bo zasiłek mi chcą zabrać, że niby
    na paliwo za dużo wydaję, a to przecież nie moja wina, tylko jakaś
    awaria pojazdu!

    :->

    Maciek

  • 2. Data: 2012-04-10 12:06:04
    Temat: Re: Dziwny problem
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-10 12:02, Maciek pisze:
> [...]
    > się mieści? Co z tym zrobić? Pytam, bo zasiłek mi chcą zabrać, że niby
    > na paliwo za dużo wydaję, a to przecież nie moja wina, tylko jakaś

    Tankuj zawsze za 200zł to problem się rozwiąże.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-04-10 12:25:39
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Maciek

    > Mam taki dziwny problem z samochodem. Gdy go parę lat temu kupowałem, to
    > wchodziło do niego paliwa za niecałe 200 zł, niedawno koło 250 zł, a
    > ostatnio to już prawie 300 zł. Co jest?

    Ja tankuje za >300 zł i starcza to na jakieś 350 km. Wychodzi prawie 1 zł
    za 1 km. :( To jest dopiero denerwujące. Z tego wszystkiego coraz
    częściej jeżdżę dieslem. Mam wrażenie, że on w ogóle nie spala paliwa.

  • 4. Data: 2012-04-10 13:53:47
    Od: grzech <z...@g...com>

> [...]
    > się mieści? Co z tym zrobić? Pytam, bo zasiłek mi chcą zabrać, że niby
    > na paliwo za dużo wydaję, a to przecież nie moja wina, tylko jakaś

    paliwo podrożało? :)

    ______
    grzech
    626

  • 5. Data: 2012-04-10 14:15:14
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

> [...]
    > się mieści? Co z tym zrobić? Pytam, bo zasiłek mi chcą zabrać, że niby
    > na paliwo za dużo wydaję, a to przecież nie moja wina, tylko jakaś

    Ja wiem co jest przyczyną :P
    Od tankowania pod korek rozciągnął się zbiornik paliwa i dlatego teraz
    wychodzi drożej :P

  • 6. Data: 2012-04-10 14:43:25
    Od: pwz <p...@o...pl>

> [...]
    > się mieści? Co z tym zrobić? Pytam, bo zasiłek mi chcą zabrać, że niby
    > na paliwo za dużo wydaję, a to przecież nie moja wina, tylko jakaś

    Na pewno wymieniałeś ostatnio opony, prawda? No i czym je napompowałeś?
    Pewnie zwykłym powietrzem, zamiast azotem? Jakbyś napompował azotem, a
    do tego jeszcze dorzucił ceramizer oraz uszlachetniacze, płaciłbyś za
    tankowanie nawet mniej niż wcześniej.
    pwz

  • 7. Data: 2012-04-10 16:05:59
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 10/04/2012 11:02, Maciek wrote:
> [...]
    > się mieści? Co z tym zrobić? Pytam, bo zasiłek mi chcą zabrać, że niby
    > na paliwo za dużo wydaję, a to przecież nie moja wina, tylko jakaś

    Poprzedni właściciel pewnie miał zamontowane magnetyzery w takiej
    ilości, że silnik sam produkował paliwo, które cofało się do baku.
    Pewnie z czasem te magnetyzery pospadały od wstrząsów na dziurawych
    drogach i stąd efekt.

    Poszukaj jakiegoś zestawu na Allegro, a dla pewności dokup też dynks do
    gniazda zapalniczki ograniczający spalanie o 30%.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 8. Data: 2012-04-10 16:06:54
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 10/04/2012 13:43, pwz wrote:

> [...]
    > Pewnie zwykłym powietrzem, zamiast azotem? Jakbyś napompował azotem, a
    > do tego jeszcze dorzucił ceramizer oraz uszlachetniacze, płaciłbyś za

    Może sondę lambda ktoś ukradł i teraz więcej pali?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 9. Data: 2012-04-11 10:02:16
    Od: komar <k...@1...cc>

> [...]
    > się mieści? Co z tym zrobić? Pytam, bo zasiłek mi chcą zabrać, że niby
    > na paliwo za dużo wydaję, a to przecież nie moja wina, tylko jakaś

    łobujborze!! a jeszcze nie dawno za jeden litr paliwa płaciło się kilkanaście tysięcy

    złotych, a ty cały bak zalewasz za 300??