  • 1. Data: 2022-05-20 14:26:04
    Temat: Dzwonek w smartfonie.
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Witam

    Szajs Realme C11 2021. Jest tylko jeden kretyński dzwonek. Po podłączeniu do
    PC przez USB biała plama. Nic nie ma w oknie. Co można z tym zrobić? Jak
    dograć ewentualnie swoje dzwonki?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2022-05-20 17:31:29
    Temat: Re: Dzwonek w smartfonie.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 May 2022 14:26:04 +0200, Kamil wrote:
    > Szajs Realme C11 2021. Jest tylko jeden kretyński dzwonek. Po podłączeniu do
    > PC przez USB biała plama. Nic nie ma w oknie. Co można z tym zrobić? Jak
    > dograć ewentualnie swoje dzwonki?

    Bluetooth, przegladarka w komorce, ftp serwer
    ... ale moze sprawdz to USB.

    J.

  • 3. Data: 2022-05-20 23:11:23
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.05.2022 o 14:26, Kamil pisze:
> [...]
    > podłączeniu do PC przez USB biała plama. Nic nie ma w oknie. Co można z
    > tym zrobić? Jak dograć ewentualnie swoje dzwonki?

    Było milion razy. Zainstaluj w telefonie i na kompie MyPhonexplorer i
    działaj. Wiem że jesteś totalnym nieogarem więc to opcja dla debila.
    Poradzisz sobie :)
    https://www.fjsoft.at/en/
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 4. Data: 2022-05-22 03:29:26
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości grup
    et...

    > Bluetooth, przegladarka w komorce, ftp serwer

    OK.

    > ale moze sprawdz to USB.

    W niektórych telefonach miałem opcje USB, a w tym nie widzę czegoś takiego.
    W ogóle jest bardzo mało możliwości konfiguracyjnych czegokolwiek.

    Pzdr

  • 5. Data: 2022-05-22 17:29:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-22-maja-2022 o 03:29, Kamil pisze:
    > niektórych telefonach miałem opcje USB, a w tym nie widzę czegoś takiego.

    A może pojawia się okienko z pytaniem czy pozwalasz na dostęp?

  • 6. Data: 2022-05-22 20:23:38
    Temat: Re: Dzwonek w sraloFonie
    Od: Personalidade Onisciente <p...@l...net.invalid>

    Kamil wrote...
    > W niektórych telefonach miałem opcje USB, a w tym nie widzę czegoś takiego.
    > W ogóle jest bardzo mało możliwości konfiguracyjnych czegokolwiek.

    --
    Personalidade Onisciente

    https://youtu.be/p62cTYszOFg <-- Najparszywsze miejsce na świecie

    https://wsws.org/pl/articles/2022/03/25/roma-m25.htm
    l <-- Rezuny!

    https://youtube.com/watch?v=mS5OVRr5yl4&t=233s <-- Niewolnicy USrael'a

    https://youtu.be/6yPvfIPIG7M <-- Won z faszystowskiej euroQURWY

    https://youtu.be/F1Igbm4LwEA <-- banderowcy to hitlerowcy i vice versa

    https://bit.ly/3NX8GUV <-------- Rzeźnicy

    https://postimg.cc/cKh8Pq83 <--- Mordercy

    https://youtu.be/LaYDcO_tEV4 <-- Wydupceni na sucho

    https://youtu.be/LEFsYlpck6U <-- USrael pod obstrzałem

    https://youtu.be/2o-Ngr_x_HA <-- USraeleskie dezinformacje

    https://bit.do/ukrainski_mafionacizm <-- gangsterski kapitalizm!

    https://bit.do/ukrainskie-ludobojstwo-na-polakach <-- !!!

    ??

  • 7. Data: 2022-05-22 20:40:29
    Temat: Re: Dzwonek w srałoFonie
    Od: Personalidade Onisciente <p...@l...net.invalid>

    Kamil wrote...
    > W niektórych telefonach miałem opcje USB, a w tym nie widzę czegoś takiego.
    > W ogóle jest bardzo mało możliwości konfiguracyjnych czegokolwiek.

    Nie potrzebujesz jakichkolwiek opcji usb!

    Sznurkujesz do: https://manual-user-guide.com/realme-c11-2021-manual

    ładujesz: https://xphone24.com/manual-user-guide/Realme_UI_2.0
    _EN.pdf

    czytasz..., posiadany przez ciebie teleSraj ma niemal wszytko co
    mieć powinien typowy badziewek z systemem androSraka!

    Siadasz za standardowo skonfigurowanym bitMłynem (od "framuga" 7 do 11),
    wtykasz sprawny kabel usb (2.0 micro-b) do BitMłyna oraz teleSraja i
    wszystko się "samo dzieje"...

    Podrzędny portugalski rolnik już "kuma czaczę" i obsługuje
    każdego teleSraja ('toto' dzisiaj łatwizna jak papier toaletowy)!

  • 8. Data: 2022-05-23 04:19:27
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Personalidade Onisciente" napisał:

    > Nie potrzebujesz jakichkolwiek opcji usb!

    Po wetknięciu telefonu do USB w komputerze wstaje w trybie ładowania
    baterii. Trzeba mu wymusić tryb transferu plików i wtedy uzyskuję dostęp do
    wszystkiego. Dzięki za linki. Zawsze warto czegoś nowego się dowiedzieć.

    Pzdr