  • 1. Data: 2022-05-18 08:29:51
    Temat: Cios we Wspólnym Bilet
    Od: Sebastian Dziarmaga-Działyński <s...@g...com>

    Ostatnia zmiana polityki cenowej PKP Intercity mocno marginalizuje Wspólny Bilet.
    Jadąc tylko regionalnymi i tak zamiast WB lepiej brać bilet PR. Chyba że kawałek
    chcemy jechać SKM Trójmiasto. A w przypadku ICka to opłaci się brać dopiero po
    sprawdzeniu, że dane połączenie, które mamy na oku, jest oblegane i nie łapiemy się
    na zniżkę. Po likwidacji oferty Taniomiastowej może w takiej sytuacji nawet częściej
    WB się opłacić.

    A może nie wiem o czymś i jednak uwzględnili te nowe Promo w WB (to by nawet mogło w
    niektórych przypadkach prowadzić do ujemnej "suplementacji".

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2022-05-18 18:23:40
    Temat: Re: Cios we Wspólnym Bilet
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 18.05.2022 o 08:29, Sebastian Dziarmaga-Działyński pisze:
> [...]
    >
    > A może nie wiem o czymś i jednak uwzględnili te nowe Promo w WB (to by nawet mogło
    w niektórych przypadkach prowadzić do ujemnej "suplementacji".

    O jaką sieć chodzi?

  • 3. Data: 2022-05-18 19:18:38
    Od: Sebastian Dziarmaga-Działyński <s...@g...com>

    > O jaką sieć chodzi?
    PKP PLK :)

    NTG.

    Anulowalem ale widać nie wszędzie anulacja się udała

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2022-05-20 21:05:12
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 18.05.2022 o 19:18, Sebastian Dziarmaga-Działyński pisze:

    > PKP PLK :)

    Bo mnie zaciekawiło "A w przypadku ICka to opłaci się brać dopiero po
    sprawdzeniu, że dane połączenie, które mamy na oku, jest oblegane i nie
    łapiemy się na zniżkę". Nie całkiem ogarniam czy chodziło o dowolne
    połączenie czy co. Ostatni bilet kosztował 77zł jakieś coś ... 30. No i
    zastanawiam się czy to była promocja jakaś czy regularna cena.

    > NTG.
    >
    > Anulowalem ale widać nie wszędzie anulacja się udała

    Może to wina sieci :-)