  • 1. Data: 2022-05-18 21:04:55
    Temat: Orange złodzieje czy to norma?
    Od: trybun <M...@j...cb>

    Normalny szok! Orange naliczyło mi "5 zł kary za to że przez 2 tygodnie
    nie korzystałem z telefonu".  A konkretnie idzie o nieużywaną SIM kartę
    do internetu mobilnego. Qr*a, przecie mam opłacony czas ważności i
    wysokość limitu to chyba mogę korzystać (albo niekorzystać) z tego jak
    chcę?  Za co ta kara?

  • 2. Data: 2022-05-18 21:38:18
    Temat: Re: Orange złodzieje czy to norma?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.05.2022 o 21:04, trybun pisze:
> [...]
    > do internetu mobilnego. Qr*a, przecie mam opłacony czas ważności i
    > wysokość limitu to chyba mogę korzystać (albo niekorzystać) z tego jak

    To nie kara. Czeba czytać drobnym drukiem umowę na zniżki :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 3. Data: 2022-05-18 23:29:04
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    Zapomniałem dodać. "przecie" piszą mózgojeby 65+ czyli megastaredziady,
    które powinny iść na smętasz i nie wracać. Piszesię : "PRZECIEŻ"
    Wtedy jest szansa, że staredziady dożyją do 100lat! :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 4. Data: 2022-05-19 00:15:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "trybun" t63g0o$1ke$...@g...aioe.org

    > Normalny szok! Orange naliczyło mi
    > "5 zł kary za to że przez 2 tygodnie

    Chyba przez miesiąc. Raz na miesiąc trzeba
    gdzieś zadzwonić i stracić choćby jeden grosz...

> [...]
    > mobilnego. Qr*a, przecie mam opłacony czas
    > ważności i wysokość limitu to chyba mogę
    > korzystać (albo niekorzystać) z tego jak

    Za: 5G, wojnę, CoViD...

    -=-

    Mnie uprzedzili -- zadzwoniłem...
    Za jakiś czas zabiorę stamtąd ostatni numer...
    Jeden mam w Orange i jeden mam w Nju...
    Reszta (chyba 15 numerów) w Play...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 5. Data: 2022-05-19 00:38:42
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Reszta (chyba 15 numerów) w Play...

    Nachuj?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 6. Data: 2022-05-19 09:05:23
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > "trybun" t63g0o$1ke$...@g...aioe.org

    > Chyba przez miesiąc. Raz na miesiąc trzeba
    > gdzieś zadzwonić i stracić choćby jeden grosz...

    I tu by była jakaś logika, nie dzwonię to Orange nie ma zarobku.
    Tymczasem jak nie wykorzystam tego za co ja już im zapłaciłem to co ci
    złodzieje mogą stracić? Moje użycie karty w konkretnym czasie nic im
    więcej nie da.

> [...]
    >
    > -=-
    >
    > Mnie uprzedzili -- zadzwoniłem...
    > Za jakiś czas zabiorę stamtąd ostatni numer...

    Jak dla mnie to tylko wykorzystuje to co zainwestowałem i już mnie tam
    nie ma. Żadnych interesów z złośliwymi kretynami. Numeru nawet nie
    muszę  przenosić bo karta służy tylko do netu.