  • 1. Data: 2009-01-30 23:07:07
    Temat: E51+E-GSM Play=problem
    Od: "Synek" <t...@a...pl>

    Witam wszystkich,

    Jestem w zasiegu 2G Playa (Wroclaw>>BTS przy Gajowickiej 95).
    Kiedy recznie ustawie opa (Play) i rodzaj sieci na 2G to za cholercie nie
    moge wyslac MMSa.
    Telefon w ogole nie zaczyna nawiazywac polaczenia pakietowego. Jak
    przestawie na 3G Playa i 2G, 3G Plusa nie ma zadnego problemu.
    Przelozylem sima do n6233 i ku zdziwieniu nie mam opisywanego problemu. Wina
    sluchawki? Moze jakas niekompatybilnosc sprzetu?
    Soft w E51: 300.34.56
    Macie jakies pomysly?
    Przyznam ze wole miec na szytwno ustwione 2G bo mi na dluzej starcza bateria
    ale wysylam sporo MMSow wiec dupa blada....(jak narazie ;-)

    Pozdrawiam
    Synek

  • 2. Data: 2009-01-30 23:16:22
    Temat: Re: E51+E-GSM Play=problem
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gm016t$v43$1@news.dialog.net.pl, *Synek* wrote:

> [...]
    > Przelozylem sima do n6233 i ku zdziwieniu nie mam opisywanego
    > problemu. Wina sluchawki? Moze jakas niekompatybilnosc sprzetu?

    Pytanie zasadnicze. Sproboj bedac w 2G play uruchomic WAP /OpereMini albo
    internet i zobaczyc czy uda sie zestawic polaczenie pakietowe.
    Mozesz tez wlaczyc polaczenie pakietowe jako Zawsze (Always online) zamiast
    Gdy trzeba - bedzie ikonka (G) lub (E) ciagle.
    Bo bardzo mozliwe ze jako ze uruchamiaja to dosc testowo to pokreowali
    sektory bez kanałow pakietowych tylko SDCCH i TCH. Albo wylaczyli GPRS/EDGE
    na tych sektorach. Ogolnie by trzeba podlubac netmonitorem - a jeszcze
    lepiej testerem tego co w powietrzu hula :)
    Mysle ze za jakis czas poprawia...
    Poza tym to moze byc jakas ich koncepcja na siec. GSM ma byc od zasiegu -
    szczegolnie glosowego, a jak ktos chce popakietowac i pozajmowac nam na
    pierdoly (szczegolnie PlayOnline) cenne zasoby radiowe to zapraszamy na
    UMTSa.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-01-31 07:08:12
    Od: "PWK" <p...@i...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:gm01rm$e7$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > In news:gm016t$v43$1@news.dialog.net.pl, *Synek* wrote:
    []
> [...]
    > szczegolnie glosowego, a jak ktos chce popakietowac i pozajmowac nam na
    > pierdoly (szczegolnie PlayOnline) cenne zasoby radiowe to zapraszamy na

    E, no ale MMS powinny na 2G działać. Bez przesady :)
    --
    PWK

  • 4. Data: 2009-01-31 08:49:09
    Od: "Synek" <t...@a...pl>

    > Mozesz tez wlaczyc polaczenie pakietowe jako Zawsze (Always online)
    > zamiast Gdy trzeba - bedzie ikonka (G) lub (E) ciagle.

    Tez probowalem - zero efektu. Wyslalem maila do Playa i zero odp (u nich tak
    zawsze?)

    Pozdro
    Synek

  • 5. Data: 2009-01-31 10:43:44
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gm0tct$2pc3$1@opal.icpnet.pl, *PWK* wrote:
    > []
    >>
    > E, no ale MMS powinny na 2G działać. Bez przesady :)

    Osobiscie akurat uwazam MMS za gadzet ;-) Wiec mi tam nie sa potrzebne :)
    Poza tym nie da sie rozdzielic tak zeby wyciac wap/internet a zostawic MMS.
    Po prostu pewnie hurtem wycieli kanaly pakietowe z konifguracji - tudziez
    wylaczyli zestawianie pakietow.

  • 6. Data: 2009-01-31 10:56:26
    Od: "Artur" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Synek" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Przelozylem sima do n6233 i ku zdziwieniu nie mam opisywanego problemu.
    > Wina sluchawki? Moze jakas niekompatybilnosc sprzetu?

    ja mam tak samo w warszawie, nie wszedzie ale w niektorych miejscach zeby
    polaczyc sie z internetem musze przelaczyc na sztywno na 3G... ja niestety
    wiaze ten fakt a aktualizacja softu w telefonie, bo przed aktualizacja przez
    kilka miesiecy nie mialem takich problemow a zaraz po sie zaczely... ale
    moze to zbieg okolicznosci

    /pisząc na priv usuń z adresu myślnik/

  • 7. Data: 2009-01-31 11:19:56
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gm1ap1$626$1@inews.gazeta.pl, *Artur* wrote:

> [...]
    > aktualizacja przez kilka miesiecy nie mialem takich problemow a zaraz
    > po sie zaczely... ale moze to zbieg okolicznosci

    Moim zdaniem to kwestia ze dopiero od niedawna zaczynaja uruchamiac siec 2G
    PLAY.
    Wczesniej jej nie bylo po prostu..

  • 8. Data: 2009-01-31 19:39:07
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Synek pisze:
> [...]
    > Przyznam ze wole miec na szytwno ustwione 2G bo mi na dluzej starcza bateria
    > ale wysylam sporo MMSow wiec dupa blada....(jak narazie ;-)

    To proste na stacji 2G playa nie ma jeszcze transmisji danych. To czesto
    sie zdarza na nowych stacjach poczekaj tydzien

  • 9. Data: 2009-01-31 19:40:49
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    darnok pisze:

> [...]
    > Poza tym nie da sie rozdzielic tak zeby wyciac wap/internet a zostawic MMS.
    > Po prostu pewnie hurtem wycieli kanaly pakietowe z konifguracji -

    Nie stacja lay jak startuje to w 80% przypadkow pierwszego dnia chodzi
    bez GPRS, pozniej z reguly jest, co ciekawe w Warszawaie czesc BTSow nie
    wpuszcza PlayOnline a czesc wpuszcza ot taka ciekostka

  • 10. Data: 2009-01-31 20:47:18
    Od: "Synek" <t...@a...pl>

    > To proste na stacji 2G playa nie ma jeszcze transmisji danych. To czesto
    > sie zdarza na nowych stacjach poczekaj tydzien

    Dziala od 2 tyg. Tak jak pisalem. Jak przeloze sima do N6233 to da sie
    wyslac MMSy (po 2G Playa)

    Synek