    From: "darnok" <d...@a...spam.ch>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: E51+E-GSM Play=problem
    Date: Sat, 31 Jan 2009 00:16:22 +0100

    In news:gm016t$v43$1@news.dialog.net.pl, *Synek* wrote:

    > Jestem w zasiegu 2G Playa (Wroclaw>>BTS przy Gajowickiej 95).
    > Kiedy recznie ustawie opa (Play) i rodzaj sieci na 2G to za cholercie
    > nie moge wyslac MMSa.
    > Telefon w ogole nie zaczyna nawiazywac polaczenia pakietowego. Jak
    > przestawie na 3G Playa i 2G, 3G Plusa nie ma zadnego problemu.
    > Przelozylem sima do n6233 i ku zdziwieniu nie mam opisywanego
    > problemu. Wina sluchawki? Moze jakas niekompatybilnosc sprzetu?

    Pytanie zasadnicze. Sproboj bedac w 2G play uruchomic WAP /OpereMini albo
    internet i zobaczyc czy uda sie zestawic polaczenie pakietowe.
    Mozesz tez wlaczyc polaczenie pakietowe jako Zawsze (Always online) zamiast
    Gdy trzeba - bedzie ikonka (G) lub (E) ciagle.
    Bo bardzo mozliwe ze jako ze uruchamiaja to dosc testowo to pokreowali
    sektory bez kanałow pakietowych tylko SDCCH i TCH. Albo wylaczyli GPRS/EDGE
    na tych sektorach. Ogolnie by trzeba podlubac netmonitorem - a jeszcze
    lepiej testerem tego co w powietrzu hula :)
    Mysle ze za jakis czas poprawia...
    Poza tym to moze byc jakas ich koncepcja na siec. GSM ma byc od zasiegu -
    szczegolnie glosowego, a jak ktos chce popakietowac i pozajmowac nam na
    pierdoly (szczegolnie PlayOnline) cenne zasoby radiowe to zapraszamy na
    UMTSa.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."