    From: Navy <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: E51 błędna identyfikacja osoby
    Date: Sat, 31 Jan 2009 16:25:02 +0100

    Witam Grupowiczów!
    Od ponad roku użytkuje Nokię E51. W zasadzie nie nie mam do niej żadnych
    uwag, choć czasami zwiesza się soft; niedawno (po zmianie na najnowszy
    soft) budzik nastawiony na 5.50 dzwonił o 3.50, ale nie o tym mowa ;-)

    Mam wpisany w kontaktach numer telefonu +48XX2 123 456 (powiedzmy sieć
    Orange). Inna osoba posiada numer +48YY2 123 456 (powiedzmy sieć Play) i
    nie jest wpisany do książki telefonu oraz karty SIM. Oba numery różnią
    się tylko cyframi oznaczonymi jako "XX" i "YY", ale osoba dzwoniąca jako
    druga mojego przykładu przez telefon wykazywana jest jako pierwsza.
    Czy ktoś potrafi mi to wyjaśnić?
    Pozdrawiam
    Navy