  • 1. Data: 2009-01-31 15:25:02
    Temat: E51 błędna identyfikacja osoby
    Od: Navy <n...@o...pl>

    Witam Grupowiczów!
    Od ponad roku użytkuje Nokię E51. W zasadzie nie nie mam do niej żadnych
    uwag, choć czasami zwiesza się soft; niedawno (po zmianie na najnowszy
    soft) budzik nastawiony na 5.50 dzwonił o 3.50, ale nie o tym mowa ;-)

    Mam wpisany w kontaktach numer telefonu +48XX2 123 456 (powiedzmy sieć
    Orange). Inna osoba posiada numer +48YY2 123 456 (powiedzmy sieć Play) i
    nie jest wpisany do książki telefonu oraz karty SIM. Oba numery różnią
    się tylko cyframi oznaczonymi jako "XX" i "YY", ale osoba dzwoniąca jako
    druga mojego przykładu przez telefon wykazywana jest jako pierwsza.
    Czy ktoś potrafi mi to wyjaśnić?
    Pozdrawiam
    Navy

  • 2. Data: 2009-01-31 19:42:25
    Temat: Re: E51 błędna identyfikacja osoby
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Navy pisze:
> [...]
    > się tylko cyframi oznaczonymi jako "XX" i "YY", ale osoba dzwoniąca jako
    > druga mojego przykładu przez telefon wykazywana jest jako pierwsza.

    Tak ma kazda Nokia identyfikacja odbywa sie poprzez 6 ostatnich cyfr
    numeru. Taki feature

  • 3. Data: 2009-02-01 11:34:07
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Tak ma kazda Nokia identyfikacja odbywa sie poprzez 6 ostatnich cyfr
    > numeru. Taki feature

    Nie zgodzę się, u mnie w pracy jest sporo numerów które ostatnie 6 cyfr
    maja takie same o różnią sie tylko początkiem 501 lub 502, i moja N70
    identyfikuje je poprawnie.

  • 4. Data: 2009-02-01 14:11:18
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Tak ma kazda Nokia identyfikacja odbywa sie poprzez 6 ostatnich cyfr
    > numeru. Taki feature

    A kto to mi ostatnio pisal :

    "Z symbianem radzi sobie Kowalski majac E51 "

    Sobie radzi :) ????????
    Tylko czasem zwiesza sie soft, czasem budzik dzwoni nie wtedy kiedy
    powinien, a czasem zle numery rozpoznaje :)
    I Ty dalej nie widz8isz ze ta cala Nokia i jej Symbian to jeden wielki
    szmelc, gadget reklamowy za chore w stosunku do mozliwosci pieniadze ?

    pozdrawiam, leszek

  • 5. Data: 2009-02-01 17:59:38
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Tak ma kazda Nokia identyfikacja odbywa sie poprzez 6 ostatnich cyfr
    > numeru. Taki feature
    nie 6 a 7 ;) i chyba nie tylko nokia. Motorolki teź tak swego czasu
    miały. Jak teraz nie wiem, taka sytuacja nie zdarzyła mi się

  • 6. Data: 2009-02-01 18:27:35
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    .Zykfryd. pisze:

    > Nie zgodzę się, u mnie w pracy jest sporo numerów które ostatnie 6 cyfr
    > maja takie same o różnią sie tylko początkiem 501 lub 502, i moja N70
    > identyfikuje je poprawnie.

    Bo nowe Nokie maja 7 wiodacych :) ot technika

  • 7. Data: 2009-02-02 11:06:28
    Od: Bastek <b...@S...interia.pl>

    [cut]

    Nokia ---- connecting people :) ...