  • 1. Data: 2009-01-26 18:14:49
    Temat: E51 - przycisk "koperta"
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    Witam,

    Mam nokie E51. Na telefonie jest przycisk z rysunkiem koperty. Po jego
    naciśnięciu wyskakuje komunikat ery żeby pobrać aplikacje za 10zł/m
    EraMail. Nie chce z tego korzystać. Czy da się tak zrobić aby zamiast
    tego komunikatu wchodziło powiedzmy do smsów??

  • 2. Data: 2009-01-26 18:54:58
    Temat: Re: E51 - przycisk "koperta"
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

> [...]
    > EraMail. Nie chce z tego korzystać. Czy da się tak zrobić aby zamiast
    > tego komunikatu wchodziło powiedzmy do smsów??

    Da się (Narzędzia > Ustawienia > Ogólne > Personalizacja > Klawisze dost.).

  • 3. Data: 2009-01-26 19:16:56
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "CUT_INZ" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > EraMail. Nie chce z tego korzystać. Czy da się tak zrobić aby zamiast
    > tego komunikatu wchodziło powiedzmy do smsów??

    Gsociu, zmien lepiej szybko IMEI w tym fonie, po podobno juz poprzedni
    wlasciciel zglosil na policje i maja zablokowac :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-01-26 19:26:46
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    SDD pisze:

    > Gsociu, zmien lepiej szybko IMEI w tym fonie, po podobno juz poprzedni
    > wlasciciel zglosil na policje i maja zablokowac :)
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Już zmieniłem, nie namierzy mnie ;p :)

  • 5. Data: 2009-01-26 19:27:43
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    Wooyek pisze:

    > Da się (Narzędzia > Ustawienia > Ogólne > Personalizacja > Klawisze dost.).

    Wielkie dzięki :)

  • 6. Data: 2009-01-26 19:32:19
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Już zmieniłem, nie namierzy mnie ;p :)

    Ufff - kamien mi spadl z serca :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-01-26 20:34:14
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "CUT_INZ" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Ufff - kamien mi spadl z serca :)
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    śmieszne, ale nie dla Normanexa. Wam nigdy telefonu nie ukradli? JAk już
    ukradną to poczujecie jaką moc ma bezsilność ofiary
    ToMasz