  • 1. Data: 2009-01-26 20:19:44
    Temat: Prepaid -> Abo w innej sieci
    Od: Falisty <f...@w...pl>

    Witam.
    Mam prepaida w TT i chciałbym go przenieść do abo w Orange. Czy jest
    taka możliwość, czy będzie tak samo jak przed dwoma laty (że nie wiedzą
    ale raczej nie) ??
    Numer oczywiście zarejestrowany.
    --
    Pozdrawiam, Krzysiek
    Ps.Adres bez podkreślnika

  • 2. Data: 2009-01-26 20:51:49
    Temat: Re: Prepaid -> Abo w innej sieci
    Od: Marek Pawełek <m...@U...wp.pl>

    Falisty pisze:
> [...]
    > Mam prepaida w TT i chciałbym go przenieść do abo w Orange. Czy jest
    > taka możliwość, czy będzie tak samo jak przed dwoma laty (że nie wiedzą

    Bez najmniejszego problemu da się przenieść. Wymagania: 50 PLN brutto na
    karcie TT i numer zarejestrowany. Nic tylko udać się do salonu Orange.

  • 3. Data: 2009-01-27 05:25:29
    Od: Falisty <f...@w...pl>

    Marek Pawełek pisze:

    > Bez najmniejszego problemu da się przenieść. Wymagania: 50 PLN brutto na
    > karcie TT i numer zarejestrowany. Nic tylko udać się do salonu Orange.

    OK. Wielkie dzięki! Trzeba więc do salooonu się przejść.

    --
    Pozdrawiam, Krzysiek
    Ps.Adres bez podkreślnika