  • 1. Data: 2009-01-26 15:45:42
    Temat: proszę DORADZCIE mi jak NAJTANIEJ utrzymac nr ORANGE
    Od: k...@o...pl

    Potrzebny jest nr który ma służyć TYLKO do odbierania połączeń (będę na niego
    dzwonić korzystając z nielimitowanej usługi wybrany numer.

    Jak najtaniej taki nr utrzymać?

    Czy wszystkie prepaidy Orange są 2-tyg i trzeba wydać kolejne 50zł na
    przedłużenie? A może istnieją jakies prepaidy za np. 5zł czy 20zł z ważnością
    przychodzących na pierwszy rok bez doładowywania? Jak je rozpoznać w kiosku?

    Czy po tym pierwszym roku istnieje jakiś sposób na wydłużenie o rok w sposób
    tańszy niż zdrapka 50zł? Kiedyś były dziwne 5-tki które kosztowały 12zł, ale
    dawno sluch po nich zaginął. Wymyślono coś czy trzeba wydać calą 50-tkę?

  • 2. Data: 2009-01-26 16:11:08
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    k...@o...pl pisze:
> [...]
    > przedłużenie? A może istnieją jakies prepaidy za np. 5zł czy 20zł z
    > ważnością przychodzących na pierwszy rok bez doładowywania? Jak je

    Chodzi Ci o ważność na połączenia przychodzące? Zasadniczo każdy starter
    ważny jest 12 miesięcy na połączenia przychodzące. 14 dni masz na
    połączenia wychodzące, więc najlepiej kupić starter najtańszy (Orange Go
    za 5zł).

    > Czy po tym pierwszym roku istnieje jakiś sposób na wydłużenie o rok w sposób
    > tańszy niż zdrapka 50zł?

    Zasadniczo nie. Jednak dzięki usłudze Przelew SMS możesz odzyskać część
    kwoty doładowania: wystarczy "sprzedać" na allegro środki z zasilonego
    konta.

    Marek

  • 3. Data: 2009-01-26 17:58:50
    Od: Lhwv <L...@g...pl>

    Dnia Mon, 26 Jan 2009 16:45:42 +0100, k...@o...pl napisał(a):

    > Potrzebny jest nr który ma służyć TYLKO do odbierania połączeń (będę na niego
    > dzwonić korzystając z nielimitowanej usługi wybrany numer.

    Kup starter Orange tylko go NIE aktywuj, tzn. żadnych wychodzących
    połączeń i smsów, ma służyć tylko i wyłącznie do odbierania.
    Nieaktywnej karty SIM nie dotyczą terminy ważności. Ja taki patent
    stosuję z powodzeniem; już ok. 14 miesięcy na niekatywnej karcie.

    --
    Damian,
    l...@g...pl

  • 4. Data: 2009-01-26 18:11:14
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    Lhwv pisze:

> [...]
    > Nieaktywnej karty SIM nie dotyczą terminy ważności. Ja taki patent
    > stosuję z powodzeniem; już ok. 14 miesięcy na niekatywnej karcie.

    ale przeciez ja aktytowales

  • 5. Data: 2009-01-26 18:14:38
    Od: osiek <o...@g...pl>

    > ale przeciez ja aktytowales
    nie czepiając się słówek to właśnie nie aktywował jej. W nomenklaturze
    niektórych naszych opów aktywowanie (czy jak to zwał) następuje w chwili
    nawiazania połaczenia wychodzącego bądź wysłania wiadomości tekstowej.
    Swego czasu miałem taką kartę którą od czasu używałem do odbierania,
    jeszcze za czasów Idei. działała ok. 3 lat potem mi się zawieruszyła

  • 6. Data: 2009-01-26 18:34:03
    Od: "hsd" <l...@l...pl>

    Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Swego czasu miałem taką kartę którą od czasu używałem do odbierania,
    > jeszcze za czasów Idei. działała ok. 3 lat potem mi się zawieruszyła

    a jak karta straci waznosc bo na starterach orange na opakowani jest waznosc
    do kiedy mozna aktywowac numer

    hsd

  • 7. Data: 2009-01-26 19:32:56
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    osiek pisze:

> [...]
    > Swego czasu miałem taką kartę którą od czasu używałem do odbierania,
    > jeszcze za czasów Idei. działała ok. 3 lat potem mi się zawieruszyła

    a to przepraszam za wprowadzanie w błąd, sądziłem, że samo włożenie
    karty do aparatu to już aktywacja. Przyjęcie rozmowy przychodzącej tak
    samo ;) Widać myliłem się.

  • 8. Data: 2009-01-28 22:39:27
    Od: marek <m...@o...pl>

    Czy ta usługa działa tylko wewnątrz sieci Orange? Bo jeśli nie to
    czytaj poniżej ;)

    Przenieść nr do MobilKinga, utrzymanie numeru na rok kosztuje 40 zł, w
    tej cenie masz około 102 minut, oczywiście również na rok :D

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 9. Data: 2009-01-28 23:13:44
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    marek pisze:

> [...]
    > Przenieść nr do MobilKinga, utrzymanie numeru na rok kosztuje 40 zł, w
    > tej cenie masz około 102 minut, oczywiście również na rok :D

    Można i za 20 zł.
    3 m-ce aktywny numer + 3 na przychodzące.
    i ponownie za 10 zł.
    Trzeba tylko terminów granicznych pilnośc i wyjdzie numer właśnie za 20
    zł rocznie.
    Sam za chwilę tak z TT Ery zrobię.