  • 1. Data: 2009-03-17 09:40:10
    Temat: E71 simlock Orange - gdzie najtaniej i pewnie
    Od: "Piter" <m...@N...op.pl>

    Witam
    Chciałbym ściągnąć simlocka z tego telefonu, czy znajdę gdzieś taniej niż
    129 zł i jednocześnie będę mieć pewność dobrze wykonanej usługi ?
    Piotr

  • 2. Data: 2009-03-17 11:01:32
    Temat: Re: E71 simlock Orange - gdzie najtaniej i pewnie
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Piter pisze:

    > Chciałbym ściągnąć simlocka z tego telefonu, czy znajdę gdzieś taniej niż
    > 129 zł i jednocześnie będę mieć pewność dobrze wykonanej usługi ?

    Jeśli masz fakturę za telefon, to w Orange: za 77zł. Nawet gwarancji nie
    stracisz.

    Marek

  • 3. Data: 2009-03-17 11:39:25
    Od: "Piter" <m...@N...op.pl>

    > Jeśli masz fakturę za telefon, to w Orange: za 77zł. Nawet gwarancji nie
    > stracisz.
    >
    > Marek

    Ale po umowie, czy można w trakcie ?

    Piotr

  • 4. Data: 2009-03-17 11:42:54
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Jeśli masz fakturę za telefon, to w Orange: za 77zł. Nawet gwarancji nie
    > stracisz.

    a tak przy okazji ile kosztuje teraz zdjecie simlocka z nokii e61 w
    serwisie zwyklym ?

  • 5. Data: 2009-03-17 11:44:15
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Ale po umowie, czy można w trakcie ?

    Po umowie maja obowiazek zdjec ci gratis,

  • 6. Data: 2009-03-17 11:53:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 17 Mar 2009 04:44:15 -0700 (PDT), BearBag napisał(a):

    > Po umowie maja obowiazek zdjec ci gratis,

    Po czym wnosisz, drogi Watsonie?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 7. Data: 2009-03-17 12:26:11
    Od: "Piter" <m...@N...op.pl>

    > a tak przy okazji ile kosztuje teraz zdjecie simlocka z nokii e61 w
    > serwisie zwyklym ?

    Ja znalazłem za 129 zł, ale trzeba wysłać telefon - serwis jest w innym
    mieście, chyba prościej i taniej użyć jakieś Tornado sim lub inny podobny
    wynalazek - trzeba tylko kartę przyciąć, bo w E71 jest wsuwana i jest mało
    miejsca.

    Piotr

  • 8. Data: 2009-03-17 13:14:55
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Tue, 17 Mar 2009 04:42:54 -0700 (PDT), BearBag <c...@g...com>
    wrote:

    >a tak przy okazji ile kosztuje teraz zdjecie simlocka z nokii e61 w
    >serwisie zwyklym ?

    A jaki to sjmlock? Mi z E61 w Erze po umowie ściągnęli za darmo. Tylko
    trwało to półtora miesiąca bo w salonie podczas wklepywania kodu
    zablokowlai telefon na amen i na ich koszt pojechał do serwiosu Nokii.
    ;-)

    Zdrówko

  • 9. Data: 2009-03-17 13:15:03
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Piter pisze:

    > Ale po umowie, czy można w trakcie ?

    W trakcie.

    Marek

  • 10. Data: 2009-03-17 13:26:23
    Od: AL <a...@s...tam>

    Waldek Godel pisze:

    > Po czym wnosisz, drogi Watsonie?

    np. z wlasnego doswiadczenia - przerobione na Erze

    zero dyskusji ze strony operatora

    --
    pozdr
    Adam (AL)