  • 1. Data: 2009-03-16 21:21:59
    Temat: skype na komórce - jaki transfer
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Mam takie pytanie. Jaki transfer może zużywać skype zainstalowane na
    komórce?
    Sprawdzał to kotś może?

    --
    Pawełj

  • 2. Data: 2009-03-16 21:49:04
    Temat: Re: skype na komórce - jaki transfer
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pawelj" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Witam.

    > Mam takie pytanie. Jaki transfer może zużywać skype zainstalowane na
    > komórce?
    > Sprawdzał to kotś może?

    Mniej wiecej tyle ile WiFi pozwoli :)
    Bez WiFi lagi czasowe chyba nie pozwalaja na sensowna rozmowe w
    wiekszosci przypadkow.

    pozdrawiam, leszek

  • 3. Data: 2009-03-16 23:07:46
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    pawelj wrote:
    > Mam takie pytanie. Jaki transfer może zużywać skype zainstalowane na
    > komórce? Sprawdzał to kotś może?

    Ja bym zapytał: Jaki Skype i na jakiej "komórce". MIDletowy skype
    ciągnie tyle, co gadu gadu, bo rozmowy głosowe są relizowane przez GSM, a
    nie GPRS. Natomiast Skype do Windows Mobile ciągle mniej więcej tyle, co
    taki na komputerze - w granicach 2-10kbajt/s. Tylko fring zdaje się coś
    bardziej kompresuje i wychodzi nieco mniej.

    Jakub