  • 1. Data: 2009-03-17 07:08:00
    Temat: Orange - rozwiązanie umowy - pytanie
    Od: "Piter" <m...@N...op.pl>

    Witam
    Z powodu szukania oszczędności chciałem rozwiązać umowę z Orange. Umowa jest
    terminowa - do 29-05-2010, abonament koło 180 zł miesięcznie. Kara za
    zerwanie jest 817 zł ( a sumując abonamenty prawie 2500 zł ). Oczywiście
    wiem, że trzeba zapłacić.

    Chodzi mi o sprawę techniczną - numer mam od 2001 roku, więc i ja i wiele
    osób się do niego przyzwyczaiło, więc chciałem zapytać, czy przy takim
    zerwaniu można zachować numer i przenieść go do oferty prepaid ( trzy lata
    temu w Plusie się nie dało po zerwaniu przenieść ).

    Piotr

  • 2. Data: 2009-03-17 16:00:04
    Temat: Re: Orange - rozwiązanie umowy - pytanie
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Piter pisze:
> [...]
    > terminowa - do 29-05-2010, abonament koło 180 zł miesięcznie. Kara za
    > zerwanie jest 817 zł ( a sumując abonamenty prawie 2500 zł ). Oczywiście
    Spróbuj moze im to dokładnie tak napisać jak nam na grupie i popros o
    zmniejszenie abonamentu, i zaproponowanie nowych warunków. napisz ze
    jesteś na granicy upadłości i poszukujesz rozwiazań.
    JEśli trafisz na jakiegoś myślącego faceta moze Ci cos zaproponuje....

    ToMasz