  • 71. Data: 2020-05-21 17:18:23
    Temat: Re: ELEKTRYKI to przyszłość
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 20 May 2020 17:24:05 +0200, z

    > Piszesz na polskiej grupie.

    W roku 2020 piszę a nie jak się tobie wydaje, w 1990.

    > Elektryki nie będą przyszłością zwłaszcza w polskich
    > warunkach gdzie Kowalski ma jeden samochód.

    Ty żyjesz w jakimś oderwanym od rzeczywistości równoległym świecie. Weź
    sobie pojedź na przedmieścia i wsie, tam pod każdym domem po 2-3 samochody.
    U mojego sąsiada z 6 samochodów stoi.

    > Być może kiedyś wodór.

    I znowu wychodzi z ciebie ignorant. Już firmy zawieszają prace nad małymi
    autami wodorowymi bo są ZA DROGIE. Zresztą i Toyota pokazuje że to jakaś
    ślepa uliczka jest. Mirai jest na rynku od ponad 10 lat, a wielokrotnie
    wyprzedziła go Tesla (która zaczęła produkwoać później) oraz inni
    producenci robiący EVy (rzekomo technologię niedopracowaną). Idź, idź...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 72. Data: 2020-05-21 20:57:21
    Od: z <...@...pl>

    Znamy Twoje zdanie w tym temacie. Ja się nie znam i nie powinienem...

    Porozmawiaj z Ghostem. Będziecie mieli wiele wspólnych tematów. ;-)

  • 73. Data: 2020-05-21 20:59:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-05-21 o 17:18, Myjk pisze:
    > Ty żyjesz w jakimś oderwanym od rzeczywistości równoległym świecie. Weź
    > sobie pojedź na przedmieścia i wsie, tam pod każdym domem po 2-3 samochody.
    > U mojego sąsiada z 6 samochodów stoi.

    Śmieszny jesteś.

    U mnie w garażu stoi c-330, kultywator, brony opryskiwacz siewnik i
    przyczepa... i kosiarka do trawy. SPALINOWA ;-)

    Normalnie wypas ;-)

  • 74. Data: 2020-05-22 18:57:24
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 21 May 2020 20:57:21 +0200, z

    > Znamy Twoje zdanie w tym temacie. Ja się nie znam i nie powinienem...

    Ja wiem że znacie towarzyszu. Wy macie tylko jedno zdanie, jedyne słuszne.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 75. Data: 2020-05-22 18:59:12
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 21 May 2020 20:59:28 +0200, z

    > Śmieszny jesteś.
    > U mnie w garażu stoi c-330, kultywator, brony opryskiwacz siewnik i
    > przyczepa... i kosiarka do trawy. SPALINOWA ;-)
    > Normalnie wypas ;-)

    Jeśli jeszcze nie dotarło, weź się do roboty zamiast godzinami przesiadywać
    na newsach (i hgw gdzie jeszcze), weź się za rzetelną robotę -- nie
    będziesz musiał utyskiwać nad swoim żałosnym losem.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 76. Data: 2020-05-23 18:19:25
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-05-11 o 11:30, Peter pisze:

    > gorący temat:
    > https://www.liveleak.com/view?t=uCFuH_1589052322
    Tu masz też gorący
    https://www.sadistic.pl/jebany-ognisty-smok-chinski-
    vt517322.htm

    --
    Janusz

  • 77. Data: 2020-05-23 21:34:07
    Od: z <...@...pl>

    Ja mam swoje Ty masz swoje.
    Tylko Ty usiłujesz obrażać jak nie masz nic do powiedzenia.
    Ale to taki nieistotny szczegół ;-)

  • 78. Data: 2020-05-23 21:35:30
    Od: z <...@...pl>

    Ja mam swoje Ty masz swoje.

  • 79. Data: 2020-05-25 09:07:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 23 May 2020 21:35:30 +0200, z

    > Ja mam swoje Ty masz swoje.
    > Tylko Ty usiłujesz obrażać jak nie masz nic do powiedzenia.
    > Ale to taki nieistotny szczegół

    A tu nie dałeś głupkowatego uśmieszku.
    Widzisz, jednak rozpraszasz się ewidentnie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 80. Data: 2020-05-25 13:15:35

    Bo nie stosuje kopiuj wklej jak ten debil Runt ;-)