  • 1. Data: 2022-10-17 21:10:39
    Temat: Edytor video poszukiwany
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Potrzebny byłby edytor wideo, do krótkich filmów (max kilka minut).
    Z materiału źródłowego trzeba zrobić dwu- lub trzykrotną sklejkę do jednego
    materiału wyjściowego:

    1/
    fragment filmu zamaskowany (nie widać go) - dzieciaki odgadują, co tam może
    być. Maska powinna móc się przemieszczać, bo nie każdy potrafi utrzymać
    kamerę zgodnie z zadanym punktem
    2/
    fragment niemaskowany, taki jak był nagrany
    3/
    (opcjanalnie) materiał po raz kolejny, ale wykardowany na przedmiot - czyli
    ten przedmiot w powiększeniu

    Edytor na windowsy lub linuxa, najchętniej bezpłatny lub niedrogi.
    Zna ktoś coś?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2022-10-17 21:45:43
    Temat: Re: Edytor video poszukiwany
    Od: pytający <r...@p...fm>

    poniedziałek, 17 października 2022 o 21:10:41 UTC+2 Adam napisał(a):
> [...]
    > ten przedmiot w powiększeniu
    >
    > Edytor na windowsy lub linuxa, najchętniej bezpłatny lub niedrogi.

    Taki programik:
    https://www.avs4you.com/pl/
    Nie wiem czy posiada opcje przez Ciebie podane.
    Płatny, ale jak na swoją cenę ma niezłe możliwości.

    Pytający

  • 3. Data: 2022-10-17 21:50:31
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    https://www.virtualdub.org + miliard pluginów :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 4. Data: 2022-10-18 00:07:26
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2022-10-17 o 21:10 +0200, Adam napisał:
> [...]
    > czyli ten przedmiot w powiększeniu
    >
    > Edytor na windowsy lub linuxa, najchętniej bezpłatny lub niedrogi.

    Często używam Kdenlive (Linux). Open-source, bezpłatny. To, o czym
    piszesz da się w nim łatwo zrobić.

    Mateusz

  • 5. Data: 2022-10-18 22:19:41
    Od: Desoft <b...@a...pl>

    W dniu 2022-10-17 o 21:10, Adam pisze:
> [...]
    > materiału wyjściowego:
    >

    > Edytor na windowsy lub linuxa, najchętniej bezpłatny lub niedrogi.

    Movie maker (chyba tak się nazywa) z windows xp

    --
    Desoft

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie
    antywirusowe Avast.

  • 6. Data: 2022-10-19 01:26:46
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > fragment filmu zamaskowany (nie widać go) - dzieciaki odgadują, co tam może
    > być.
    kurde, chyba jestem opanowany przez szatana, bo mi się to jakoś
    paskudnie skojarzyło z tymi dziećmi, księdzem i Sekielskimi.
    Dziwne.

  • 7. Data: 2022-10-19 01:51:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 17 Oct 2022 21:10:39 +0200, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Edytor na windowsy lub linuxa, najchętniej bezpłatny lub niedrogi.
    > Zna ktoś coś?

    Na Linuxa to tylko cinelerra.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2022-10-20 23:40:09
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 19/10/2022 00:51, Marek wrote:

    > Na Linuxa to tylko cinelerra.

    Jakby nie ograniczać sie do Open Source to jest jeszcze DaVinci Resolve

    c.

  • 9. Data: 2022-10-21 06:29:12
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 10/17/22 15:10, Adam wrote:
> [...]
    > ten przedmiot w powiększeniu
    >
    > Edytor na windowsy lub linuxa, najchętniej bezpłatny lub niedrogi.

    DaVinci Resolve. Jest spora szansa że nigdy nie będziesz potrzebować
    bajerów które sa wersji płatnej. Potężna kobyła, ale z ogromnymi
    możliwościami, i to co wyliczyłeś da się dość łatwo zrobić.

    Jacek.

  • 10. Data: 2022-10-21 09:35:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 20 Oct 2022 22:40:09 +0100, Cezar <c...@t...pl.invalid>
    wrote:
    > Jakby nie ograniczać sie do Open Source to jest jeszcze DaVinci
    > Resolve

    A jak to wypada pod względem funkcji? To natywna aplikacja czy
    uruchamiana dzięki wine?

    --
    Marek