  • 1. Data: 2022-10-14 21:14:19
    Temat: przyszedł do mnie tester
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    - daj bezpiecznik 25A
    - zrobiłeś zwarcie?
    - nie był już zepsuty
    - masz dwa
    - ale te są na 500v chcę na 600v
    - ale to jest 24v i wyjscie izolowanej przetwornicy
    - chcę na 600v
    - na 600v są wyliczone idz do magazynu
    - nie chce mi się iść wypisywać daj na 600v
    - mi też się nie chce idz do magazynu

    poszedłem na obiad, zakosił z rozdzielnicy

    napięcie ma znaczenie :D

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 2. Data: 2022-10-15 14:22:21
    Temat: Re: przyszedł do mnie tester
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 14 października 2022 o 21:13:16 UTC+2 PiteR napisał(a):
> [...]
    > - nie chce mi się iść wypisywać daj na 600v
    > - mi też się nie chce idz do magazynu
    >
    > poszedłem na obiad, zakosił z rozdzielnicy

    Może na tramwaj potrzebował.
    Np. oświetlenie 13N - 3 zespoly po 5 plafonier z żarówkami na 127V.
    Skąd oni takie wzięli?

  • 3. Data: 2022-10-15 16:08:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:99d65d58-618b-4c63-b777-7886f407e25en@googlegr
    oups.com>

    https://www.ebay.co.uk/itm/323957488978
    https://www.ebay.co.uk/itm/144759311163
    https://www.ebay.co.uk/itm/153550493696
    https://www.ebay.co.uk/itm/204118374825

  • 4. Data: 2022-10-15 17:27:56
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.10.2022 o 21:14, PiteR pisze:
> [...]
    > - nie chce mi się iść wypisywać daj na 600v
    > - mi też się nie chce idz do magazynu
    >
    > poszedłem na obiad, zakosił z rozdzielnicy

    Przecież to proste.
    500V x 25A to 12.500W
    600V x 25A to 15.000W
    Czyli wincyj wytrzyma mocy :]
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2022-10-15 20:03:46
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 15 października 2022 o 16:07:33 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > in <news:99d65d58-618b-4c63...@googlegroups.com>

    > https://www.ebay.co.uk/itm/323957488978
    > https://www.ebay.co.uk/itm/144759311163
    > https://www.ebay.co.uk/itm/153550493696
    > https://www.ebay.co.uk/itm/204118374825

    Fiu, 5 funtów sztuka, nic dziwnego że wyliczone.
    Ale ja pisałem o żarówkach z 13N.
    Skąd te 127V, i to stałego?
    Tramwaj USAński, licencja do Szwecji, stamtąd do Czechosłowacji, do PL pepiki nie
    chcieli sztuki nawet sprzedać, bo wiedzieli, że zajebią - i mieli rację, jak w końcu
    sprzedali to bez licencji wyprodukowano w Konstalu 838 sztuk.
    Chociaź tatra T1 lepsza wielokrotnie, ale co z tego, skoro większość export do ZSRR -
    nie dorobili się na tym "bratia cesi (niet awstrijcy)".

  • 6. Data: 2022-10-15 20:20:29
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Może na tramwaj potrzebował.
    > Np. oświetlenie 13N - 3 zespoly po 5 plafonier z żarówkami na 127V.
    > Skąd oni takie wzięli?

    Zwracam uwagę, że tramwaje są zasilane napięciem 600V DC. Zapewne
    łatwiej było kupić żarówki na 120 (127V) łączone po 5 niż na 600V.

    MJ

  • 7. Data: 2022-10-16 17:38:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 15 października 2022 o 20:20:32 UTC+2 Michał Jankowski napisał(a):

    > Zwracam uwagę, że tramwaje są zasilane napięciem 600V DC. Zapewne
    > łatwiej było kupić żarówki na 120 (127V) łączone po 5 niż na 600V.

    To jest jasne.
    Jasne nie jest, gdzie się używa 127V.
    Chyba że specjalizowane żarówki do PCC (taki USAński tramwaj, pierwszy szybkobieżny,
    jego pewnego rodzaju kopią są trzynastki i 105-tki) - no bo amerykańskie na 110V
    chyba...
    Zresztą - uklad niskiego napięcia (postep, w N-kach nie było - hmm, ciekawe jakie tam
    byly zarówki) miał być na "normalne" 24V, ale nie potrafili skopiować aparatury, i
    trza było z Belgii kupić taka na 40V - i do dziś się musimy z tym bujać...

  • 8. Data: 2023-01-23 22:25:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    - urwałem nogę warystora
    - urwałeś nogę warystora
    - daj nowy
    - nie mam wyszły
    - daj wiem że masz schowane
    - idź do magazynu
    - nie chce mi się iść wypisywać daj
    - idz do magazynu

    zakosił z modułu na przerwie śniadaniowej

    :)

    --
    Piter

    Miłość i wojna są jak sraczka. Przychodzą znienacka.
    https://www.youtube.com/@hromadske_ua/videos

  • 9. Data: 2023-01-23 22:34:14
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.01.2023 o 22:25, PiteR pisze:
    > - urwałem nogę warystora
    > - urwałeś nogę warystora
    > - daj nowy
    > - nie mam wyszły
    > - daj wiem że masz schowane
    > - idź do magazynu
    > - nie chce mi się iść wypisywać daj
    > - idz do magazynu
    >
    > zakosił z modułu na przerwie śniadaniowej
    >
    > :)

    Przenieś się z GB do USA będziesz mógł chuja odstrzelić w obronie własnej :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2023-01-23 22:38:39