  • 11. Data: 2020-06-19 09:33:12
    Temat: Re: Elektro ofensywa to fikcja
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A wnuczek dziadka z Wehrmachtu by nie spie.....ł?

    -----

  • 12. Data: 2020-06-19 09:36:23
    Od: K <n...@e...com>

    On 19/06/2020 08:33, ąćęłńóśźż wrote:
    > A wnuczek dziadka z Wehrmachtu by nie spie.....ł?

    A pelnil jakies fukncje w panstwie? Organizowal np wybory na poczcie?

  • 13. Data: 2020-06-19 09:47:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No ten akurat faktycznie żadną konkretną pracą się nie zhańbił - z młodzieżówki go
    wytrzasnęli, później partyjna kariera, po drodze
    spie.....ł wszystko, co się dało.

    -----

  • 14. Data: 2020-06-19 09:50:13
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-06-18 o 18:55, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/774544
    8,doplata-samochod-elektryczny-kwota-limit-jak-uzysk
    ac-doplate-jaki-samochod-polska.html

    > Całe 2 tysiące aut ! Szok i trwoga ! Miał być milion a wyszło jak zwykle ;-) po
    czynach Pinokia poznacie:

    > https://spidersweb.pl/autoblog/milion-samochodow-ele
    ktrycznych-w-polsce-aktualizacja/

    > Bez utopienia milionów a raczej miliardów z publicznych pieniędzy e-rewolucji nie
    będzie.
    > Zresztą z czym do ludzi ? 150 mln PLN ? Niemcy ładują 2 mld EUR co oznacza do 700
    tys e-aut.

    > Elektroautos sind vergleichsweise teuer. Um ihre Verbreitung zu fördern, gibt es
    von Staat und Herstellern Subventionen. Bund und Autoindustrie übernehmen jeweils die
    Hälfte der Gesamtkosten von mehr als zwei Milliarden Euro. Damit könnten 650.000 bis
    700.000 Elektrofahrzeuge gefördert werden, schätzt die Regierung.

    Większość "innowacyjnych" firm i starutupów powstaje tylko po to, żeby
    wysępić pieniądze z różnego rodzaju dopłat za innowacyjność. A potem
    znikają... Były już auta pt. Nowa Syrena, Syrena, Arrinera, trójkołowce
    elektryczne z Pruszkowa... I się zesrało, pisząc kolokwialnie...
    Jak się zajrzy na stronę https://electromobilitypoland.pl to się ma
    wrażenie, że tam pracuje jakaś niespełniona gimbaza - teksty na poziomie
    licealnych wyprawek, żadnych konkretów... Przewał na miarę budowy
    elektrowni atomowej przez Grada. Kasa wzięta przez paru ludków i o to
    chodzi.
    T.

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 15. Data: 2020-06-19 10:01:07
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-06-18 o 19:24, Shrek pisze:

    > Jak sasin mówi, że mamy dobry polski ektrosamochód, to znaczy że jest
    > horendalnie drogi, a na dodatek to go nie ma;)

    Jest! Tu nawet jest zdjęcie prototypu:
    https://pansamochodzik.net.pl/album_mod/upload/7d28d
    95043b7cf77d2ed50c3f612acc8.jpg,
    choć to chyba wersja dla UK, bo kierownica z prawej strony...

    T.

  • 16. Data: 2020-06-19 10:06:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tylko jak je utopić, skoro Unia nie pozwoli?
    Na sposób koreańsko-japoński, czyli zamykając rynek dla innych (mowa o latach 70/80)?
    J.w. się nie da.
    NB w Indiach to nie zadziałało (ani na Kubie).
    Świat jest tak zorganizowany, że tworzą się duopole i mała reszta.
    Do tego czy Polska jest predestynowana geograficznie do elektryków?
    Kraje Beneluksu może tak, jeszcze Niemcy, w Anglii tylko Londyn czy Paryż we Francji,
    ale dość rozległa kilometrowo Polska?
    Śląsk byłby dobrym targetem, ewentualnie Warszawa i to wszystko.
    Na ścianie wschodniej to po benzynę bywa jechać kilkanaście kilosów.

    -----

  • 17. Data: 2020-06-19 10:17:15
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Kasa wzięta przez paru ludków i o to chodzi.

    ale jesli zwracaja na konto partii ew. datki dla ojca Muchomora to mozna mowic o
    zorganizowanej przestepczosci :-)

  • 18. Data: 2020-06-19 11:41:22
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Na ścianie wschodniej to po benzynę bywa jechać kilkanaście kilosów.

    No właśnie, a prąd ma się w gniazdku przy chałupie... :-)

    T.

  • 19. Data: 2020-06-19 12:14:35
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-06-19 o 11:41, T. pisze:

    > No właśnie, a prąd ma się w gniazdku przy chałupie... :-)

    Mieszkańcy blokowisk ne mają chałup a prąd mają daleko od parkingu.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2020-06-19 12:33:49
    Od: K <n...@e...com>

    On 19/06/2020 08:47, ąćęłńóśźż wrote:
    > No ten akurat faktycznie żadną konkretną pracą się nie zhańbił - z
    > młodzieżówki go wytrzasnęli, później partyjna kariera, po drodze
    > spie.....ł wszystko, co się dało.

    Faktycznie. Czytalem, ze 10.04.2010 rozpylal sztuczna mgle, a teraz z
    Merkel i Billem Gatesem pracuja nad szczepionka na COVID-19, ktora
    bedzie wszczepiala nano czipy 5G.