  • 1. Data: 2020-06-17 09:42:12
    Temat: Ilu pieszych padnie trupem po 1 lipca bo sie im będzie coś wydawać?
    Od: "BaX" <n...@g...com>

    Miało być tak "pięknie" ale jest piękniej...

    https://www.auto-swiat.pl/porady/prawo-jazdy/nowe-ob
    owiazki-i-kary-dla-kierowcow-od-1-lipca-dlaczego-zno
    w-sie-nie-udalo/npp64kg

    BTW: to jest bardzo ciekawy głos, miał ktoś odwagę .... /i rację/

    "...A np. Politechnika Krakowska sugeruje zastanowić się m.in. nad tym, iż
    „dotychczasowa praktyka wyznaczania przejść dla pieszych w miastach
    spowodowała na niektórych ulicach takie ich zagęszczenie, że nowe zasady
    ruchu (udzielenie pierwszeństwa pieszym) mogą doprowadzić do istotnego
    ograniczenia przepustowości ulic i zwiększenia udziału zatorów w ruchu oraz
    zwiększenia emisji spalin (…).”

  • 2. Data: 2020-06-17 09:58:20
    Temat: Re: Ilu pieszych padnie trupem po 1 lipca bo sie im b?dzie co? wydawa??
    Od: K <n...@e...com>

    On 17/06/2020 08:42, BaX wrote:
> [...]
    >
    > https://www.auto-swiat.pl/porady/prawo-jazdy/nowe-ob
    owiazki-i-kary-dla-kierowcow-od-1-lipca-dlaczego-zno
    w-sie-nie-udalo/npp64kg

    > BTW: to jest bardzo ciekawy g?os, mia? kto? odwag? .... /i racj?/
    >

    > "...A np. Politechnika Krakowska sugeruje zastanowi? si? m.in. nad tym, i?
    > ?dotychczasowa praktyka wyznaczania przej?? dla pieszych w miastach
    > spowodowa?a na niekt?rych ulicach takie ich zag?szczenie, ?e nowe zasady
    > ruchu (udzielenie pierwsze?stwa pieszym) mog? doprowadzi? do istotnego
    > ograniczenia przepustowo?ci ulic i zwi?kszenia udzia?u zator?w w ruchu oraz

    Zwiekszeniem emisji spalin, czy ilosci zatorow ustawodawca sie nie
    przejmuje bo zwyczajnie na to nie wpadl. Co do wypadkow, to sie postawi
    patrole w krzakach i beda sie sypac mandaty. Polska w duzych dawkach.

  • 3. Data: 2020-06-17 14:52:11
    Temat: Re: Ilu pieszych padnie trupem po 1 lipca bo sie im będzie coœ wydawać?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-06-17 o 09:42, BaX pisze:
> [...]
    > ograniczenia przepustowoœci ulic i zwiększenia udziału zatorów w ruchu oraz

    Po pewnym czasie część kierujących pójdzie po rozum do głowy i zamiast
    stać w korku samochodem, to pójdą piechotą/pojadą tramwajem i jeszcze
    wyjdzie im na zdrowie.

  • 4. Data: 2020-06-17 14:58:52
    Temat: Re: Ilu pieszych padnie trupem po 1 lipca bo sie im b飺ie co¶ wydawa佀
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 17 Jun 2020 09:42:12 +0200, BaX napisał(a):

    Wstyd przynosisz swojej placówce pisząc z źle skonfigurowanego OE.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2020-06-17 14:59:53
    Od: K <n...@e...com>

    On 17/06/2020 13:52, Poldek wrote:

> [...]
    >
    > Po pewnym czasie część kierujących pójdzie po rozum do głowy i zamiast
    > stać w korku samochodem, to pójdą piechotą/pojadą tramwajem i jeszcze

    Szczegolnie ci, ktorzy musza odwiezc dzieci do dwoch roznych
    przedszkoli/dziadkow/szkol, a pozniej zdazyc na 8-9 do pracy. Nie
    wszyscy siedza na bezrobociu, osiagneli wiek emerytalny czy pracuja z domu.

  • 6. Data: 2020-06-17 15:01:09
    Od: z <...@...pl>

    Albo przyjdzie nowa władza i wytresuje pieszych aby patrzyli co robią a
    nie łązili jak święte krowy, zlikwiduje połowę przejść, wsadzi ich do
    komunikacji i nie będę się szwendać po ulicach powodując SMOGGGGG ;-)

    Do galerii na galeriowanie.

    Taka tresura ;-)

  • 7. Data: 2020-06-17 15:05:13
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-06-17 o 14:59, K pisze:

> [...]
    > przedszkoli/dziadkow/szkol, a pozniej zdazyc na 8-9 do pracy. Nie
    > wszyscy siedza na bezrobociu, osiagneli wiek emerytalny czy pracuja z domu.

    Ja w ogóle nie mogę pojąć, jak możliwe było życie w dużym mieście bez
    samochodu za komuny... To pewnie była straszna trauma... :-)
    T.

  • 8. Data: 2020-06-17 15:06:21
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-06-17 o 15:05, T. pisze:

> [...]
    >
    > Ja w ogóle nie mogę pojąć, jak możliwe było życie w dużym mieście bez
    > samochodu za komuny... To pewnie była straszna trauma... :-)

    I dodam jeszcze, że w tamtych czasach zaczynało się pracę o godz. 7,
    urzędy - od 8 rano.
    T.

  • 9. Data: 2020-06-17 15:12:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-06-2020 o 15:06, T. pisze:

    owiazki-i-kary-dla-kierowcow-od-1-lipca-dlaczego-zno
    w-sie-nie-udalo/npp64kg

    > I dodam jeszcze, że w tamtych czasach zaczynało się pracę o godz. 7,
    > urzędy - od 8 rano.

    O 6 nie o 7.
    Przynajmniej w fabrykach.

  • 10. Data: 2020-06-17 15:42:23
    Od: K <n...@e...com>

    On 17/06/2020 14:06, T. wrote:

    > I dodam jeszcze, że w tamtych czasach zaczynało się pracę o godz. 7,
    > urzędy - od 8 rano.
    > T.

    Nie wiem. W latach 80, matka po drodze do pracy podrzucala nas autem do
    tego samego przedszkola. Pozniej ja siostra chodzilismy do szkoly po
    drugiej stronie ulicy, a brata dalej zawozila do przedszkola. Inni mieli
    gorzej. Teraz dzieci mam w wieku 5 i 11 i mlodsza musze zawiezc do
    skzoly na 8 i odebrac o 18, a pozniej jechac do pracy na 9 do 17. Do
    szkoly na piechote jest 30 minut dla mnie i 45 z piecioletnim dzieckim.
    Bez samochodu bym nie dal rady. Oczywiscie, teraz w dobie pandemii tego
    problemu nie mam bo pracuje z domu.