  • 1. Data: 2024-01-23 13:17:41
    Temat: Elektrykiem 4x4 po bulki
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Nadciąga armagedon, czyli elektryczne suwy:
    https://www.bbc.com/worklife/article/20240119-the-ev
    -suvs-consumers-want-are-coming
    Miałbym to w czterech literach, ale drzwi na parkingach otworzyć trudno.
    IMO podatek od długość x szerokość byłby chyba najbardziej sprawiedliwy w miastach.

  • 2. Data: 2024-01-24 12:22:20
    Temat: Re: Elektrykiem 4x4 po bulki
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Jan 2024 13:17:41 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > IMO podatek od długość x szerokość byłby chyba najbardziej sprawiedliwy w miastach.

    Niewielka róznica pomiędzy autami. A maluchów juz nie robią, smarty za
    drogie, no chyba, ze twizzy do konkurencji.

    Pozostaje zmiana przepisów ... albo nie - kto sobie szeroki kupił,
    ten ma problem :-)

    J.

  • 3. Data: 2024-01-24 13:41:59
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.01.2024 o 12:22, J.F pisze:
> [...]
    > drogie, no chyba, ze twizzy do konkurencji.
    >
    > Pozostaje zmiana przepisów ... albo nie - kto sobie szeroki kupił,

    Ja mam rozsuwane, przynajmniej tylne :) Polecam. Jako kierowca radzę
    sobie ze swoimi na tyle, że nie obijam i miejsce jest. Wystarczy, że się
    myśli. Gorzej jednak mają 2 drzwiowce, bo tam drzwi dłuższe, aż za fotel
    i trzeba otwierać wincyj :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 4. Data: 2024-01-24 14:20:25
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    -suvs-consumers-want-are-coming

    > Niewielka róznica pomiędzy autami. A maluchów juz nie robią, smarty za
    > drogie, no chyba, ze twizzy do konkurencji.

    Nie porównywałbym bo twizy:
    - ma lambo doors czyli drzwi otwierane do góry i wcięte między kołami -
    można wjechać między samochody na żyletkę, otworzyć jedne z drzwi i nimi
    wyjść
    - jest 2x krótszy - można do innego samochodu blisko podjechać ale
    zostawić mu połowę odsłoniętą by se mógł drzwi otworzyć.

    No i tak sobie nieraz wjeżdżam między samochody na parkingach. Raz
    wracam a gostek wyrzuca mi, że jestem niepoważny :-)

    Albo se samowolnie poustawiali pachołki na drodze by ludzie nie mogli
    wjechać na miejsce parkingowe, to przejechałem między nimi. Przyleciała
    ochroniarka "tu nie można parkować" na co ja "ale jak to" :-)

    > Pozostaje zmiana przepisów ... albo nie - kto sobie szeroki kupił,
    > ten ma problem :-)

    No kupować trzeba z głową, jak wyżej. :-)

  • 5. Data: 2024-01-24 15:12:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 24 Jan 2024 12:22:20 +0100, J.F

    > Niewielka róznica pomiędzy autami. A maluchów juz nie robią, smarty za
    > drogie, no chyba, ze twizzy do konkurencji.

    Jeżdżę dużym "SUVem" i mam mniej problemów z parkowaniem i otwieraniem
    drzwi niż użytkownicy małych samochodów. Wniosek z tego że problemem nie
    jest pojazd, tylko jak zwykle kierowca.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 6. Data: 2024-01-24 18:27:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Niewielkie i ekologiczne auta zabiły... proekologiczne przepisy. Jak ma
    spełniać normę europierdyliard to mało spalający maluszek będzie
    kosztował 80% suwa i pozamiatane:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2024-01-25 17:51:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Niewielkie i ekologiczne auta zabiły... proekologiczne przepisy.
    > Jak ma spełniać normę europierdyliard to mało spalający maluszek
    > będzie kosztował 80% suwa i pozamiatane:(

    A jak mam wrazenie ze po prostu nikt tymi małymi nie chce juz
    jezdzic...
    Natomiast jedno jest pewne - nie normy euro powinny decydowac a ilosc
    wydzielanego co2 na 100km, wtedy nie mielibysmy do czynienia z takimi
    absurdami jak to ze auto palace 4litry na setke jest mniej ekologiczne
    niz suv majacy 400KM...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 8. Data: 2024-01-25 18:19:01
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 25.01.2024 o 17:51, Budzik pisze:
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > A jak mam wrazenie ze po prostu nikt tymi małymi nie chce juz
    > jezdzic...

    Jeździć może chcieć, patrz Twizy, ale niekoniecznie je kupować.

    Przecież CO2 nie szkodzi.

  • 9. Data: 2024-01-25 18:41:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 24 Jan 2024 15:12:51 +0100, Myjk wrote:
> [...]
    >
    > Jeżdżę dużym "SUVem" i mam mniej problemów z parkowaniem i otwieraniem
    > drzwi niż użytkownicy małych samochodów. Wniosek z tego że problemem nie

    Albo jesteś samochwała, albo ci się wydaje, albo szczęsliwie masz
    jakis nowszy parking, na nowsze, lepsze samochody :-)

    J.

  • 10. Data: 2024-01-25 18:45:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.01.2024 o 18:19, io pisze:

    > Jeździć może chcieć, patrz Twizy, ale niekoniecznie je kupować.

    Może i bym chciał (zresztą zastanawiałem się kiedyś nad civikiem typeR
    czy cuprą) ale nie za 80% ceny dużego sedana 200konnego sedana.

    > Przecież CO2 nie szkodzi.

    Zależy komu. Planecie ponoć szkodzi.

    --
    Shrek