    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Elektrykiem 4x4 po bulki
    Date: Wed, 24 Jan 2024 14:20:25 +0100

    W dniu 24.01.2024 o 12:22, J.F pisze:
> [...]
    -suvs-consumers-want-are-coming

    > Niewielka róznica pomiędzy autami. A maluchów juz nie robią, smarty za
    > drogie, no chyba, ze twizzy do konkurencji.

    Nie porównywałbym bo twizy:
    - ma lambo doors czyli drzwi otwierane do góry i wcięte między kołami -
    można wjechać między samochody na żyletkę, otworzyć jedne z drzwi i nimi
    wyjść
    - jest 2x krótszy - można do innego samochodu blisko podjechać ale
    zostawić mu połowę odsłoniętą by se mógł drzwi otworzyć.

    No i tak sobie nieraz wjeżdżam między samochody na parkingach. Raz
    wracam a gostek wyrzuca mi, że jestem niepoważny :-)

    Albo se samowolnie poustawiali pachołki na drodze by ludzie nie mogli
    wjechać na miejsce parkingowe, to przejechałem między nimi. Przyleciała
    ochroniarka "tu nie można parkować" na co ja "ale jak to" :-)

    > Pozostaje zmiana przepisów ... albo nie - kto sobie szeroki kupił,
    > ten ma problem :-)

    No kupować trzeba z głową, jak wyżej. :-)