  • 1. Data: 2024-01-19 17:22:08
    Temat: Ruskie kierują do rowu
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Czy obecni tu dyskutanci z Polski B i/lub tych rejonów z oczkami
    wodnymi na górze zauważyli jakieś... powiedzmy znaczne... utrudnienia w
    działaniu GPSa? Prowadzi tak kiepsko, że nie da się trafić w miasto? Czy
    w ogóle niewyczuwalne i da się trafić w ulicę?

    Pytam, bo co chwile widzę mapki z popstym GPSem na 1/3 Polski i
    zastanawiam się, jak się wam tam żyje, jak ruskie szarpią kierownicą ;)
    Panika taka jak by GPS wyłączyli kompletnie.

  • 2. Data: 2024-01-19 23:07:41
    Temat: Re: Ruskie kierują do rowu
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uoe7jh$376ck$2@dont-email.me>
    user heby pisze tak:

    > Czy obecni tu dyskutanci z Polski B i/lub tych rejonów z oczkami
    > wodnymi na górze zauważyli jakieś... powiedzmy znaczne...
    > utrudnienia w działaniu GPSa?

    Braniewo jest zbyt blisko anten. Strefa martwa nadajnika ;)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 3. Data: 2024-01-24 03:09:39
    Od: scobowski <s...@g...com>

    W przyzwoitym telefonie masz jeszcze GŁONASS :-DD, Galileo, Beidou.
    W Poznaniu mam półmetrową, moze metrową dokładność 'pod gołym niebem' w S23+

  • 4. Data: 2024-01-24 16:21:30
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/01/2024 03:09, scobowski wrote:
    > W przyzwoitym telefonie masz jeszcze GŁONASS :-DD, Galileo, Beidou.

    Pytanie było o GPS. Ma to, powiedzmy, znaczenie militarne, więc ciekaw
    jestem akurat tego jak mocno wygina lokalizacje cywilom.

    > W Poznaniu mam półmetrową, moze metrową dokładność 'pod gołym niebem' w
    > S23+

    Poznań daleko od ruskich. Mnie tam raczej interesuje co pod Fromborkiem
    czy Wiżajnami.

  • 5. Data: 2024-01-26 19:53:45
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 24.01.2024 o 16:21, heby pisze:

> [...]
    > jestem akurat tego jak mocno wygina lokalizacje cywilom.

    > Poznań daleko od ruskich. Mnie tam raczej interesuje co pod Fromborkiem

    Ostatnio (jakieś kilka kilka tygodni) tel w aucie mi zaczął raportować
    "utracono sygnał GPS"
    Wrocek.

    Czyżby aż tu siegał ruski zasięg?

    --
    Pete

  • 6. Data: 2024-01-28 22:13:32
    Od: K <...@w...pl>

    On 19/01/2024 16:22, heby wrote:
> [...]
    > zastanawiam się, jak się wam tam żyje, jak ruskie szarpią kierownicą ;)
    > Panika taka jak by GPS wyłączyli kompletnie.

    W grudniu jak sie zaczelo to w Trojmiescie nie bylo problemow. Z tego co
    wiem nadal nie ma pomimo, ze niby zaklocenia trwaja:
    https://gpsjam.org/?lat=54.24595&lon=18.67703&z=5.9&
    date=2024-01-27

  • 7. Data: 2024-01-28 23:23:07
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.01.2024 o 17:22, heby pisze:
> [...]
    > zastanawiam się, jak się wam tam żyje, jak ruskie szarpią kierownicą ;)
    > Panika taka jak by GPS wyłączyli kompletnie.

    Nie mam problemów (WLKP) ale powinieneś zawrzeć swoje dane GPS +
    odbiornik :) Taki "Liniuś" jak Ty, powinien to zrobić, celem postawienia
    diagnozy w skali kraju :)

    Podpowiem. Ostatnio podstawa chmur/zjawisko pogodowe, może zakłócać
    odbiór :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2024-01-28 23:32:02
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Ostatnio podstawa chmur/zjawisko pogodowe, może zakłócać odbiór

    A zwłaszcza oławiane chmury.

    Robert

  • 9. Data: 2024-01-29 00:09:38
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > A zwłaszcza oławiane chmury.

    Piszesz z Wawki, to 300km od WLKP :> Raczej subiektywne w stosunku do
    doniesień o zakłócaniu.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2024-01-29 00:12:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-01-28, K <...@w...pl> wrote:
    > W grudniu jak sie zaczelo to w Trojmiescie nie bylo problemow. Z tego co
    > wiem nadal nie ma pomimo, ze niby zaklocenia trwaja:
    > https://gpsjam.org/?lat=54.24595&lon=18.67703&z=5.9&
    date=2024-01-27

    Tak przy okazji, wiele jest jeszcze osób takich jak ja, co praktycznie w
    ogóle nie używają nawigacji na trasach do powiedzmy 200km?

    --
    Marcin