  • 1. Data: 2023-12-04 00:32:38
    Temat: Elliott Erwitt nie zyje RIP
    Od: T...@s...in.the.world <n...@i...invalid>

    Wlasnie sie dowiedzialem, ze 29.11.2023 umarl Elliott Erwitt.
    Jeden z moich ulubionych fotografow.
    https://www.theguardian.com/artanddesign/gallery/202
    3/dec/01/elliott-erwitts-iconic-magnum-photography-i
    n-pictures?CMP=Share_iOSApp_Other
    RIP

    --
    Titus Atomicus

  • 2. Data: 2023-12-04 01:37:33
    Temat: Re: Elliott Erwitt nie zyje RIP
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-03, Titus_Atomicus somewhere.in.the.world <n...@i...invalid>
    wrote:
> [...]
    > Jeden z moich ulubionych fotografow.
    > https://www.theguardian.com/artanddesign/gallery/202
    3/dec/01/elliott-erwitts-iconic-magnum-photography-i

    Też go ceniłem. Ogólnie stajnia Magnum jest rewelacyjna.

    --
    Marcin