  • 1. Data: 2022-08-24 10:08:48
    Temat: Ezwiz C3N
    Od: trybun <M...@j...cb>

    Ma ktoś tytułowa kamerę i może wie jak tą france zmusić do pracy offline
    w trybie alarmu z zapisem na karcie SD?  Albo chociaż namiary na jakąś
    sensowną instrukcje obsługi?

  • 2. Data: 2022-08-24 18:42:44
    Temat: Re: Ezwiz C3N
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 24.08.2022 10:08, trybun wrote:

    > Ma ktoś tytułowa kamerę i może wie jak tą france zmusić do pracy offline
    > w trybie alarmu z zapisem na karcie SD?  Albo chociaż namiary na jakąś
    > sensowną instrukcje obsługi?

    Ona może być podobna do kamer Hikvision (klon).
    Jeśli tak, to najprawdopodobniej nie ustawiłeś harmonogramu, albo nie
    ustawiasz jej w IE, albo w Edge trybie IE. Jak chcesz to mogę zobaczyć
    zdalnie przez Teamviewer albo coś.

    --
    Mirek.

  • 3. Data: 2022-08-26 11:40:46
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 24.08.2022 o 18:42, Mirek pisze:

> [...]
    > Jeśli tak, to najprawdopodobniej nie ustawiłeś harmonogramu, albo nie
    > ustawiasz jej w IE, albo w Edge trybie IE. Jak chcesz to mogę zobaczyć

    Cały mój dotychczasowy system monitoringu opiera się o zestaw Hikvision.
    Tą kamerę dokupiłem parę dni temu. Może i sam sprzęt to klon Hikvision,
    ale software to niebo a piekło, oryginalny Hikvisin ma obszerne menu z
    możliwością modyfikacji najdrobniejszych detali. Ta wylęga nie ma
    praktycznie nic, o przepraszam, można zdalnie mignąć światłem, w
    założeniu ma to odstraszyć włamywacza, jest jeszcze możliwość
    sformatowania karty SD.. Poza tym nic, nawet nie wiadomo jak i czym
    włączyć alarm offline, nie wspominając już o ustawieniu jego parametrów.
    Harmonogram? Ale jak go ustawić skoro nie ma odpowiednich opcji, a może
    i są gdzieś tylko skutecznie bawią się w chowanego..

    Całe sterowanie kamerą i dostęp do niej możliwy tylko przez program
    EZVIZ  i telefon.

  • 4. Data: 2022-08-26 21:24:55
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 26.08.2022 11:40, trybun wrote:

    > Całe sterowanie kamerą i dostęp do niej możliwy tylko przez program
    > EZVIZ  i telefon.

    Nie ma interfejsu http? Ja jednak przeskanował bym jej porty.

    Swego czasu w kamerach Hikvision można było ustawić chmurę EZVIZ, stąd
    moje podejrzenia o klona. Najwyraźniej ich drogi się rozeszły mocniej.

    Jeżeli to w zamyśle kamera działająca tylko w apce przez chmurę to moje
    najszczersze. Niedługo będą działać tylko przez Facebooka.

    --
    Mirek.

  • 5. Data: 2022-08-27 09:06:28
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 26.08.2022 o 21:24, Mirek pisze:

> [...]
    >
    > Jeżeli to w zamyśle kamera działająca tylko w apce przez chmurę to
    > moje najszczersze. Niedługo będą działać tylko przez Facebooka.

    Prawdę pisząc to już sam nie wiem co kupiłem. W gazetce promocyjnej
    sklepu był opis tej kamery i stało tam jak byk że ma możliwość pracy w
    trybie offline. To i tylko to mnie skusiło do zakupu bo nie mam na tyle
    dobrego internetu aby się posługiwać obsługą w chmurze. Instrukcję
    obsługi pisał jakiś debil który koncentruje się na wyjaśnianiu jakichś
    okołoobsługowych dupereli, np jak skonfigurować wifi, a o faktycznych
    danych w temacie obsługa ani słowa.

  • 6. Data: 2022-08-27 18:10:48
    Od: Runt(R) <i...@k...org>

    W dniu 2022-08-27 o 09:06, trybun pisze:

    > Instrukcję
    > obsługi pisał jakiś debil który koncentruje się na wyjaśnianiu jakichś
    > okołoobsługowych dupereli, np jak skonfigurować wifi, a o faktycznych
    > danych w temacie obsługa ani słowa.

    no przebij debila, napisz swoja, umiesc w sieci. narod sowiecki bedzie
    ci wdzieczny.

    --
    Runt ??

    https://zpe.gov.pl/pdf/Pf0DqMeGY

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 7. Data: 2022-08-28 08:05:21
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 27.08.2022 o 18:10, Runt(R) pisze:

    > no przebij debila, napisz swoja, umiesc w sieci. narod sowiecki bedzie
    > ci wdzieczny.

    A tak w ogóle to o czym szanowny tu prawi?

  • 8. Data: 2022-08-28 23:03:34
    Od: yabba <...@...pl>

> [...]
    >
    > Jeżeli to w zamyśle kamera działająca tylko w apce przez chmurę to moje
    > najszczersze. Niedługo będą działać tylko przez Facebooka.

    EZVIZ to konsumencka linia produktów Hikvision. Brak wbudowanego serwera
    WWW i ograniczone funkcje. Zarządzanie tylko przez aplikacje.
    Kamery Ezviz mogą współpracować z rejestratorami Hikvision.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba