  • 1. Data: 2022-08-16 09:40:17
    Temat: Mają wszystko...
    Od: Marek <f...@f...com>

    I to w dobrych cenach:

    http://www.micro-semiconductor.com/

    Prawie złożyłem zamówienie...

    --
    Marek

  • 2. Data: 2022-08-16 11:02:31
    Temat: Re: Mają wszystko...
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    Marek wrote:

    > I to w dobrych cenach:
    >
    > http://www.micro-semiconductor.com/
    >
    > Prawie złożyłem zamówienie...

    He, he.

    Kiedyś złożyłem zamówienie w podobnie działającej firmie, też miała w nazwie
    semiconductor. Ba, nawet stronę w polskiej wersji, i to nieźle
    przetłumaczonej.

    Na szczęście, nie zdążyłem zapłacić.

    jp

    --
    jp

    www.flowservice.pl
    www.flowsystem.pl

  • 3. Data: 2022-08-16 12:28:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 16 Aug 2022 11:02:31 +0200, jacek pozniak
    <j...@f...pl> wrote:
> [...]
    > w nazwie
    > semiconductor. Ba, nawet stronę w polskiej wersji, i to nieźle

    Oni działają na kilkudziesięciu domenach.

    www.accurate-chips.com
    www.best-component.com
    www.bom-components.com
    www.buy-components.com (aka www.buy-semiconductor.com)
    www.chip-ben.com
    www.chipsemiconductor.com
    www.component-hk.com
    www.components-center.com (aka www.components-shop.com)
    www.components-chips.com
    www.component-en.com
    www.components-mart.com
    www.components-store.com (aka www.components-world.com)
    www.elect-components.com
    www.electronics-chips.com
    www.electronics-compo.com
    www.electronics-distributor.com
    www.electronics-ic.com
    www.electronic-stocks.com
    www.electronics-stock.com
    www.hk-electronics.com
    www.i-components.com
    www.i-semiconductors.com
    www.ic-come.com
    www.infinite-electronic.com
    www.infinity-electronic.hk
    www.key-chips.com
    www.lcds-center.com
    www.lcds-display.com (aka www.lcds-panels.com / www.lcds-screen.com)
    www.lcd-source.com (aka www.lcd-stock.com)
    www.micro-semiconductor.com
    www.newjerseycomponents.com
    www.now-component.com
    www.ocean-components.com
    www.online-chip.com
    www.part-stock.com
    www.sourcing-electronics.com (aka www.sourcing-components.com)
    www.stock-chip.com
    www.usa-inventory.com
    www.USA-IC.net (www.usa-chips.com)

    Jestem pod wrażeniem merytorycznego dopracowana oferty, mają
    większość chodliwych półprzewodników, dość wiarygodny interfejs
    wyboru produktu.
    U mnie warning she zapalił przy drugim produkcie w koszyku, gdy
    zacząłem u nich znajdować układy których NIKT nie ma. U nich są w
    tys. szt i to fantastycznej cenie.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2022-08-16 13:22:12
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Marek napisał(a):

> [...]
    > U mnie warning she zapalił przy drugim produkcie w koszyku, gdy
    > zacząłem u nich znajdować układy których NIKT nie ma. U nich są w

    Stany magazynowe zbyt modelowe, tj. bez zróżnicowania.

    Ładnie kroją łośków:
    https://www.trustpilot.com/review/micro-semiconducto
    r.com?stars=1

    Pomijając resztę firm które zapodałeś.

  • 5. Data: 2022-08-16 13:31:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:almarsoft.1221504808620104054@news.neostrada.p
    l>
    user Marek pisze tak:

    > U mnie warning she zapalił przy drugim produkcie w koszyku, gdy
    > zacząłem u nich znajdować układy których NIKT nie ma. U nich są w
    > tys. szt i to fantastycznej cenie.

    Mialem coś kupic w takiej firmie ale ze adres blisko mnie podjechałem
    zobaczyc na zywo te skarby ;) Oczywiscie nic tam nie było.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 6. Data: 2022-08-16 13:40:48
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 16 sierpnia 2022 o 13:31:45 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > in <news:almarsoft.1221...@news.neostrada.pl>
    > Mialem coś kupic w takiej firmie ale ze adres blisko mnie podjechałem
    > zobaczyc na zywo te skarby ;) Oczywiscie nic tam nie było.

    Ale nic w sensie:
    - nie było towaru,
    - nie było sklepu,
    - nie było budynku,
    - nie było adresu?

  • 7. Data: 2022-08-16 15:52:21
    Od: MKi <...@...com>

    W dniu 2022-08-16 o 11:02, jacek pozniak pisze:

> [...]
    >
    > Kiedyś złożyłem zamówienie w podobnie działającej firmie, też miała w nazwie
    > semiconductor. Ba, nawet stronę w polskiej wersji, i to nieźle

    Ja się nadziałem na micro-semiconductors.hk
    Nawet sobie pokorespondowałem ze sprzedawcą.
    Ale, jak się upierał przy płaceniu przelewem, a nie kartą
    - odpuściłem.

    Pozdrowienia,

    MKi

  • 8. Data: 2022-08-16 17:43:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ec8c53b2-97e2-4799-8f17-971c5288c491n@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Ale nic w sensie:
    > - nie było towaru,
    > - nie było sklepu,

    nie było sklepu

    a wybór mieli czego dusza zapragnie.

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 9. Data: 2022-08-16 22:05:44
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 16 sierpnia 2022 o 17:43:36 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > in <news:ec8c53b2-97e2-4799...@googlegroups.com>

    > nie było sklepu

    A co było?

    > a wybór mieli czego dusza zapragnie.

    To w sumie też nie jest małe zadanie zrobić taką bazę dla sklepu.

    No to może teraz dać im nowe zadanie - pozamawiać jakieś super ilości towaru,
    żeby zwrócić na siebie uwagę, a potem zacząć negocjować warunki płatności ;>

    Ciekawe, czy na tyle ten system "dobry", że jak czegoś zamówisz jakąś ilość,
    to stan magazynowy się zmniejsza, czy też zawsze jest taki sam, "stoliczku nakryj
    się" ;>
    A to ilości to jakieś podejrzanie "okrągłe" czy jednak cwaniaki?
    Czy to w "cudowne dziecko" czy w "mów mi rockefeller" było: "ale się zdziwią, jak
    zobaczą,
    że wszystkie banknoty mają ten sam numer - próbowaliśmy nawet zero, ale nie wyszło" -
    choć
    z drugiej strony to czy to jakiś kłopot?
    Choć jak to było z milion dolarów to się mogą w banku centralnym jednak dość szybko
    kapnąć,
    a w jednym sklepie to raczej też trefnie wydawać więcej niż jeden banknot na raz.
    Hmm, ciekawe, czy bankomaty mają taką funkcję, że sprawdzają numery, czy nie takie
    same,
    i/lub mają czarną listę banknotów (podobno liczarki w marketach fotografują banknoty
    które idę do worów do konwoju, sporo pamięci trzeba)?

  • 10. Data: 2022-08-17 17:44:18
    Od: Ghost <G...@h...net>

    W dniu 16.08.2022 o 15:52, MKi pisze:

    > Ja się nadziałem na micro-semiconductors.hk
    > Nawet sobie pokorespondowałem ze sprzedawcą.
    > Ale, jak się upierał przy płaceniu przelewem, a nie kartą
> [...]

    A wystarczy sprawdzic czy jest "s" po http, pomijam, ze przegladarki
    same wrzeszcza