  • 1. Data: 2009-07-26 23:01:32
    Temat: Fajny hubik USB
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    49-portowy...
    http://www.cambrionix.com/cbrx49ph001a/49port_usb-2_
    hub_cbrx49ph001a_docrev2-03.pdf

    A ten jeszcze ładniejszy, 10-portowy:
    http://www.geeky-gadgets.com/elecom-compact-10-port-
    usb-hub-22-07-2009/

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 2. Data: 2009-07-26 23:30:10
    Temat: Re: Fajny hubik USB
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > 49-portowy...
    > http://www.cambrionix.com/cbrx49ph001a/49port_usb-2_
    hub_cbrx49ph001a_docrev2-03.pdf

    > A ten jeszcze ładniejszy, 10-portowy:
    > http://www.geeky-gadgets.com/elecom-compact-10-port-
    usb-hub-22-07-2009/

    A mój jest jeszcze fajniejszy. Czarny, 4-portowy i objętościowo zbliżóny
    do pudełka zapałek.
    :>

    zyga

  • 3. Data: 2009-07-27 00:07:29
    Od: Padre <P...@n...net>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    hub_cbrx49ph001a_docrev2-03.pdf

    usb-hub-22-07-2009/

    > A mój jest jeszcze fajniejszy. Czarny, 4-portowy i objętościowo zbliżóny
> [...]
    Sztuka to nie jest kupić huba z 100 portami tylko z czterema ale taką
    elektroniką która pozwoli mu obsłużyć 4 dowolne urządzenia USB. Praktyka
    jest niestety taka że podłączenie do huba drukarki, skanera, myszy i
    pendrive jest praktycznie niemożliwe. Albo niektóre urządzenia nie
    działają, działają z mniejsza prędkością albo nie są rozpoznawane po
    restarcie komputera co zmusza do odłączania huba czy poszczególnych
    urządzeń co stawia sens jego używania pod znakiem zapytania. Już z rok
    temu zdobyłem wiedzę na temat trybów transmisji USB i wynikających z
    tego problemów co nie zmienia faktu że producenci i sprzedawcy hubów
    trzymają w tajemnicy możliwość prawidłowej współpracy różnych urządzeń
    na hubie.