    From: Osadnik <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Fake badsectory
    Date: Sat, 21 Feb 2009 13:58:57 +0100

    Skopiowałem dysk wraz z badsctorami. Jak się okazuje to są pewnie
    badsectory logiczne ponieważ SMART Test dysk przechodzi w
    przeciwieństwie do drugiego na którym SMART test sie wysypuje koncertowo.

    Tak czy inaczej drażni mnie te 2MB fake badsectorów. CHKDSK nie usuwa
    ich. Jak można usunąć je bez formatowania partycji?