  • 1. Data: 2009-04-20 08:18:49
    Temat: Fazer/CBF/XJR??
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    witam
    szukam w okolicach '06, poj. 1000ccm

    w zwiazku z w/w pare pytan mam dot tych sprzetow: w ktorym i od ktorego roku
    jest wtrysk, ABS?
    trwalosc sprzetow pewnie podobna? (czy wyprostujecie?)

    przeznaczenie - dookola komina;] i dluzsze wypady solo, potem kufry i
    przekonania plecaczka do dluzszego wyjazdu:)) - dlatego celuje w polowiewke.

    z gorki dzieki za wszelkie info - zwlaszcza od Pan i Panow dosiadajacych
    takie sprzety

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-04-20 08:26:34
    Temat: Re: Fazer/CBF/XJR??
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > w zwiazku z w/w pare pytan mam dot tych sprzetow: w ktorym i od ktorego
    > roku jest wtrysk, ABS?

    aaahaa
    jeszcze jak jest rozwiazany rozrzad w w/w?

  • 3. Data: 2009-04-20 14:22:02
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > przekonania plecaczka do dluzszego wyjazdu:)) - dlatego celuje w
    > polowiewke.

    >jeszcze jak jest rozwiazany rozrzad w w/w?

    moze jednak ktos cos?

    archiwum ubogie w temacie jest (np. cbf1000)

  • 4. Data: 2009-04-20 15:59:48
    Od: kroliczy <d...@g...com>

    On 20 Kwi, 16:22, "Piotr" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > moze jednak ktos cos?
    >
    > archiwum ubogie w temacie jest (np. cbf1000)

    FAZER GT

    kroliczy

  • 5. Data: 2009-04-20 16:24:51
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > FAZER GT

    nie kumkam
    znaczy polecasz?
    czy ze co?
    bo na odpowiedz na moje pytanie
    czy tez info od uzytkownika - triche skapo....

  • 6. Data: 2009-04-20 16:38:59
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 20 Kwi, 10:18, "Piotr" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > szukam w okolicach '06, poj. 1000ccm
    > przeznaczenie - dookola komina...

    A wiesz jak śmiesznie wygląda potem taki gość na litrze jadący 80 w
    drobnej mżawce, spięty jak agrafka, bo się kurde kółko z tyłu ślizga?

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 7. Data: 2009-04-20 16:51:36
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    >A wiesz jak śmiesznie wygląda potem taki gość na litrze jadący 80 w
    >drobnej mżawce,

    jak cos z gory leci staram sie oddawac lenistwu
    czy to w domowych pieleszach czy to w przydroznym zajezdzie;]

    >spięty jak agrafka, bo się kurde kółko z tyłu ślizga?

    ale czemu spiety? i dlaczego slizga?

  • 8. Data: 2009-04-20 18:56:43
    Temat: nikt nie wie czy zlewka totalna? [ Fazer/CBF/XJR??]
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > w zwiazku z w/w pare pytan mam dot tych sprzetow: w ktorym i od ktorego
    > roku
    > jest wtrysk, ABS?
    >jak jest rozwiazany rozrzad w w/w?

    Panowie, bez jaj --? nikt nie zna szczegolow technicznych tych sprzetow?
    (KiloFazer, CBF1000, XJR)
    nowe moge sobie posprawdzac u dilerow ale 2006 to juz historia i
    guglak nie podpowiada

  • 9. Data: 2009-04-20 20:11:47
    Temat: Re: nikt nie wie czy zlewka totalna? [ Fazer/CBF/XJR??]
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Mon, 20 Apr 2009 20:56:43 +0200, "Piotr"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >Panowie, bez jaj --? nikt nie zna szczegolow technicznych tych sprzetow?
    >(KiloFazer, CBF1000, XJR)

    AFAIK, XJR wtrysku sie nie dorobiła. Silnik z FJ, skastrowany o 30KM
    (ale ponoć wygładzony moment), rozrząd DOHC, 16V, łańcuszek środkiem,
    płytki 25mm, na szklankach.

    Nie wiem co tam było do wygładzania z momentem, bo FJ ciągnie równo od
    samego dołu aż do końca, bez wyraźnych progów.

    Jeżli chodzi o trwałość, to stare powietrzaki Yamahy, z rodziny
    XJ/FJ/XJR są niemal wzorcowe pod tym względem. U siebie w FJ zmieniłem
    silnik po (najprawdopodobniej) 230kkm tylko dlatego, że był juz dość
    głośny i rzęził. Ale do samego końca nic konkretnego go nie bolało.
    Skrzynia, sprzęgło, ciśnienie - wszystko OK. Tylko łańcuszki miały już
    dość i dzwoniły.

    Co do spalania, to nie wiem - ponoć więcej niz FJ, ale tylko ponoć ;)

    Wersja SP2 wychodziła z zawieszeniem Ohlinsa. Nie wiem tak naprawde po
    co, bo to nie jest motocykl do intensywnego wykorzystywania
    megamozliwości megazawieszeń, ale lans factor olbrzymi ;)

    Hamulce z R1 - tu chyba komentarza nie trzeba.

    Niemniej, z podanej trójki brałbym bez wahania kilofazera. Lżejszy,
    nowocześniejszy, manewrowalniejszy. XJR to zupełnie inna bajka.
    Świetny, ale zupełnie inny motocykl, o innym przeznaczeniu.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 10. Data: 2009-04-20 20:53:19
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > Darz bór,
    > Eskimos
    > FJ1200
    > Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    > Poznań

    dzieki wielkie
    o to chodzilo!;]

    moze jeszcze ktos o pozostalych odelach?