  • 1. Data: 2009-04-20 10:43:20
    Temat: Re: Lans kaskowy laskowy
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    johnny pisze:
    > odziany w skórę od stóp po glowę, z odlotowym
    > kaskiem typu Hitlerjugend. Żadna nawet nie spojrzala

    Widzisz to nie chodzi o to jaki masz kask, chodzi oto zeby do momentu
    zabrania dziewczecia w ustronne miejsce nie zdejmowac go z glowy.

    Kaski szczekowce maja opinie najbezpieczniejszych bo ?
    Minimalizuja ryzyko niewyrwania.

    A co do facetow to po prostu nie smaruj wazelina wszystkiego przed
    wyjazdem, a juz koniecznie nie wkladaj tubki z nia tak zeby wystawala z
    kieszeni.

    cieszesiezemoglempomoc

    KJ

  • 2. Data: 2009-04-20 10:45:09
    Temat: Lans kaskowy laskowy
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Jazda chopperem wymaga wlaściwego stroju - rzecz to oczywista. Skóra z góry
    na dól, bezszczękowiec na glowie, tudzież chelm, gogle plus bandanka.

    Ale cóż, po poprzednim motorku pozostal mi niezly Lazerek (szczękowy) no i
    kompletna zbroja. Z bólem serca akcesoria te odlożylem do lamusa, i
    zafundowalem sobie chopperowy zestaw lansersko-wyrywajacy. Ostatniej
    Niedzieli odhaczyem premierę: odziany w skórę od stóp po glowę, z odlotowym
    kaskiem typu Hitlerjugend. Hooy, że czulem sie w tym jak ciool - lanserka ma
    swoje prawa i wymogi. No dobra, podjechalem pod knajpę pelną full wypas
    lasek, zrobilem ostrą przegazówkę i nonszalanckim krokiem podszedlem do
    stolika. Zamówilem mineralną i wzrokiem sugerującym, że mnie na nią stać
    omiatalem lasencje przy pobliskich stolikach. Żadna nawet nie spojrzala, za
    to chopaki patrzyli na mnie pożądliwym okiem;-) Sram ja taki lans! Ja tam
    lachony chcę wyrywać, a nie martwić sie o wlasny tylek;-)

    Oczywiście taka lanserka ma miejsce jak robię za cafe racera. Gdy czeka mnie
    jakis dluższy wyjazd wkladam na baniak klasycznego szczękowca, kurtka i
    spodnie z materialu. Pod kurtką instaluję sobie żólwika i olewam cala
    lanserkę. Może wtedy nie jestem trendy, ale wzrasta moje poczucie
    bezpieczeństwa.

    Zdroofka Johnny

  • 3. Data: 2009-04-20 11:00:05
    Od: a...@g...com

    On 20 Kwi, 12:45, "johnny" <j...@p...pl> wrote:
    > Jazda chopperem wymaga wlaściwego stroju - rzecz to oczywista. Skóra z góry
    > na dól, bezszczękowiec na glowie, tudzież chelm, gogle plus bandanka.

    Chciałeś w skórach i chopperem wzbudzać podziw i szacunek?

    --
    Artur

  • 4. Data: 2009-04-20 11:08:12
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 20.04.2009 johnny <j...@p...pl> napisał/a:
    > Jazda chopperem wymaga wlaściwego stroju - rzecz to oczywista. Skóra z góry
    > na dól, bezszczękowiec na glowie, tudzież chelm, gogle plus bandanka.

    A ja tam sram na lans i latam czopkiem w kororowych teksach i szczękowcu.

    --
    [....] łałałiła! [...]
    borat sagdiyev

  • 5. Data: 2009-04-20 11:17:35
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Piotrek Roczniak pisze:

    > A ja tam sram na lans i latam czopkiem w kororowych teksach i szczękowcu.

    ach ta dzisiejsza młodzież. w dupie ma wszelkie konwenanse.

    --
    gildor
    9'99

  • 6. Data: 2009-04-20 11:39:12
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "gildor" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > ach ta dzisiejsza młodzież. w dupie ma wszelkie konwenanse.

    Bardzo mnie bawi gdy tutejsi "doratcy" twierdza ze taki a taki kask czy
    wdzianko nie bedzie stylistycznie pasowal to tego moto, na to nie wsiadaj w
    tym itp. Jest jeden wyjatek: endurzenie - tutaj skory i integral moga dac w
    kosc ;) lecz na szosie to w czym komu wygodnie i z poczuciem bezpieczenstwa.
    Teks wydaje sie bardziej uniwersalny i praktyczny jednak bywa jednorazowy.
    Do skor z przyzwoitymi protektorami i bez "frendzelkuf" trzeba dojrzec.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef vel czosnek & dwie skrzynki na plody rolne 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2009-04-20 11:43:55
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kefir pisze:
    > Do skor z przyzwoitymi protektorami i bez "frendzelkuf" trzeba dojrzec.

    ...i ci tutejsi tetrycy...

    --
    gildor
    9'99

  • 8. Data: 2009-04-20 12:15:25
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "johnny" <j...@p...pl> napisał

> [...]
    > to chopaki patrzyli na mnie pożądliwym okiem;-) Sram ja taki lans! Ja tam
    > lachony chcę wyrywać, a nie martwić sie o wlasny tylek;-)

    ROTFL! Pięęęękne

    Jest tylko jedno ale. Mamy XXI w i lachony teraz lecą na plastiki. Było
    zamiast czopka kupić R1, R6, CBR, ZXR czy innego GSXa, kolorowe oczojebne
    ciuszki, kolorowy kask i lachony sikają na Twój widok. Niestety takie są
    realia. Czopkiem to starego grubego sodomitę możesz najwyżej wyhaczyć na
    trochę czułości w kiblu.
    ;-)

    Pozdrawiam
    Wojtek