  • 1. Data: 2011-04-21 11:40:34
    Temat: Było nie było szczęście rusek miał ;)
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=s-iqLGR7Vps&feature=p
    layer_detailpage

    I nawet nogę spod opony mu się udało wyjąć

    --

    morghul

  • 2. Data: 2011-04-21 11:53:09
    Temat: Re: Było nie było szczęście rusek miał ;)
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    morghul pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=s-iqLGR7Vps&feature=p
    layer_detailpage

    > I nawet nogę spod opony mu się udało wyjąć

    no fajnie tylko czemu nie hamował?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2011-04-21 11:53:38
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-04-21 13:53:09 +0200, Arni <a...@n...spam.pl> said:

    layer_detailpage

    > no fajnie tylko czemu nie hamował?

    Mnie się zdaje, że hamował, ino od razu przód mu odjechał.

    de Fresz

  • 4. Data: 2011-04-21 11:54:50
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    On 2011-04-21 13:53:09 +0200, Arni <a...@n...spam.pl> said:

    layer_detailpage

    > no fajnie tylko czemu nie hamował?

    Mnie się zdaje, że hamował, ino od razu przód mu odjechał.

    ============

    Gdyby tylko miał ABS...

  • 5. Data: 2011-04-21 11:59:27
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Marcin N napisał(a):
    > Gdyby tylko miał ABS...

    Albo wlogom jechal.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 6. Data: 2011-04-21 12:00:11
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' napisał(a):
    > Albo wlogom jechal.

    wolgom
    no

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 7. Data: 2011-04-21 12:08:52
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Użytkownik "morghul" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.youtube.com/watch?v=s-iqLGR7Vps&feature=p
    layer_detailpage
    > I nawet nogę spod opony mu się udało wyjąć

    Czy mi się zdaje, czy ta ciężarówka na zakaz wjeżdżała?
    Poza tym te dwa ruskie niemotocykliści, którzy do niego podchodzą to
    mają jakieś takie miny, jakby mu chcieli od razu pierdolnąć :)

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 8. Data: 2011-04-21 12:15:21
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 21.04.2011 Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> napisał/a:

    > wolgom
    > no

    Ale oczywiście taką wolga co to ma ABS?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 9. Data: 2011-04-21 12:15:25
    Od: duddits <d...@N...pl>

    On 21.04.2011 14:08, Marcin Gardeła wrote:
    > Czy mi się zdaje, czy ta ciężarówka na zakaz wjeżdżała?
    > Poza tym te dwa ruskie niemotocykliści, którzy do niego podchodzą to
    > mają jakieś takie miny, jakby mu chcieli od razu pierdolnąć :)

    Tam wszyscy mają takie miny.

    --
    duddits

  • 10. Data: 2011-04-21 12:41:23
    Od: romek <r...@i...pl>

    Tak dziwnie skręcał ciężarówką z lewego pasa w prawo, ale ja to się
    słabo znam.