  • 1. Data: 2010-04-23 18:57:58
    Temat: Filmy w TVP przerywane reklamami?
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    Ciekawe, czy pomysł przerywania filmów reklamami w telewizorni
    publicznej zostanie zaakceptowany?

    "Filmy w TVP przerywane reklamami? Tego chce rząd. Bo w myśl nowej
    ustawy o radiofonii, co 10 minut filmu dostaniemy porcję reklam. Na
    szczęście wprowadzono limit trwania reklam w czasie audycji, nie
    doczekamy się więc bloku ogłoszeń przerywanego kilkoma minutami filmu."

    http://www.dziennik.pl/gospodarka/article593322/Rzad
    _chce_wcisnac_reklamy_do_filmow.html

    --
    Bogdan

  • 2. Data: 2010-04-23 19:30:06
    Temat: Re: Filmy w TVP przerywane reklamami?
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    W dniu 23.04.2010 20:57, BoDro pisze:
> [...]
    > szczęście wprowadzono limit trwania reklam w czasie audycji, nie
    > doczekamy się więc bloku ogłoszeń przerywanego kilkoma minutami filmu."

    Skoro tak to precz z abonamentem

  • 3. Data: 2010-04-23 19:31:58
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *BoDro* napisał(-a):

    > Ciekawe, czy pomysł przerywania filmów reklamami w telewizorni
    > publicznej zostanie zaakceptowany?

    Już były próby "macania" telewidzów, czy sobie na to pozwolą. Było to za
    czasów emisji "Dynastii"

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2010-04-23 19:44:11
    Od: ...@...pl

    On Fri, 23 Apr 2010 20:57:58 +0200, BoDro <b...@l...pl> wrote:

> [...]
    >szczęście wprowadzono limit trwania reklam w czasie audycji, nie
    >doczekamy się więc bloku ogłoszeń przerywanego kilkoma minutami filmu."

    no, ale uroczystosci religijnych juz nie bedzie mozna.........no bo co
    by to bylo, jakby pogrzeb Prezydenta przerywano reklamami ...biznes to
    biznes !

    Czyli TVP robi sie stacja komercyjna w pelnym wydaniu. Ide
    wyrejestrowac telewizor. Kupie sobie za oszczednosci nagrywarke i
    pieprzonych reklam i tak nie bede ogladal.

  • 5. Data: 2010-04-24 07:15:28
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "BoDro" <b...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wprowadzono limit trwania reklam w czasie audycji, nie doczekamy się więc
    > bloku ogłoszeń przerywanego kilkoma minutami filmu."

    Rząd chce dać dodatkową kasę z reklam dla TVP. A co na to TVN, Polsat którym
    ta kasa ucieknie ?

    Przeciez TVP ma byc telewizją dla społeczeństwa i ma robić programy a nie
    reklamy. Ma robić programy które NIE przyciagaja reklam. Rząd kompletnie
    tego nie rozumie ale skoro został wychowany przez stacje komercyjne i myśli
    tylko o kasie a nie o kulturze i rozwoju społecznym to już tego nie
    zrozumie...

  • 6. Data: 2010-04-26 14:48:12
    Od: noy <j...@k...mati.com.pl>

    tp://www.dziennik.pl/gospodarka/article593322/Rzad_c
    hce_wcisnac_reklamy_do_filmow.html

    > Rząd chce dać dodatkową kasę z reklam dla TVP. A co na to TVN, Polsat
    > którym ta kasa ucieknie ?
    No chyba się zaraz rozpłaczę, tak mi szkoda TVN-u i Polsat-u.
    Oni to niech robią swoje, a nie tylko patrzyć jak nie dopuścić
    konkurencję.
    Wg mnie to skandal że po 20 latach transformacji jest 5-6 kanałów
    dostępnych on air.
    A TVP i tak nic już nie pomoże bo do tej pory kosili większość kasy z
    rynku reklam, a i tak ledwo wiązali koniec z końcem i przy okazji
    produkowali podobna szmirę jak TVN i Polszmat.