  • 1. Data: 2009-08-10 17:13:25
    Temat: Kto posiada sigma ef-500dg st pentax z Lublina i okolic
    Od: "negatyf" <n...@o...pl>

    Witam

    Czy jest ktoś kto posiada ww lampę i jest z Lublina lub okolic (najchętniej
    z Poniatowej)?
    A teraz o co chodzi:
    Posiadam Pentaxsa K10D i lampe Sigme do niedawna było wszystko ok, ale
    zaczeły się dziać dziwne żeczy najpierw aparat nie widział wcale lampy
    (pomogło przeczyszczenie styków w aparacie i lampie), lecz teraz gdy robie
    zdjęcie przy tych samych warunkach czyli np ustawiam na pomiar matrycowy
    nieważne czy pełny automat czy jakiś priorytet i lampa też bez różnicy ale
    powiedzmy że PTTL (oczywiście aparat skierowany w to samo miejsce) jedno
    zdjęcie wyjdzie dobre inne niedoświetlone a jeszcze inne całkowicie
    przepalone i to też nie ma znaczenia czy palnik na wprost czy do góry
    poprostu tak jakby brakowało kontroli błysku.
    Więc mam proźbę czy znalazłaby się osoba która ma taką lampę ( najchętnij
    jeszcze K10D) coby miała czas na krótkie spotkanko celem sprawdzenia i
    wyeliminowania lampy lyb aparatu, bo w ciemno nie chcę wysyłać do serwisu.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-10 18:17:36
    Od: Kytutr <k...@g...com>

    On 10 Sie, 19:13, "negatyf" <n...@o...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Czy jest ktoś kto posiada ww lampę i jest z Lublina lub okolic (najchętniej
    > z Poniatowej)?

    Najlepiej zrobisz, kiedy zapytasz na forum Pentax@PL: www.pentax.org.pl
    Pentaksowa brać jest zgrana i chętna do pomocy.

    Pozdrawiam,
    Kytutr