  • 1. Data: 2011-04-29 12:48:05
    Temat: Firefox - brak czcionki
    Od: Marek <b...@e...com>

    Witam,

    Mam w stylach:

    font-family: "Arial Narrow", Arial, sans-serif;

    W przeglądarkach IE8, IE9, Chrome 10, Opera powoduje to wyświetlenie
    czcionki jako Arial Narrow. W FF otrzymuję Arial. Czy wiecie jak zmusić
    przeglądarkę do wyświetlenia żądanej czcionki?

  • 2. Data: 2011-04-29 16:16:46
    Temat: Re: Firefox - brak czcionki
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Marek <b...@e...com> pisze:
> [...]
    > czcionki jako Arial Narrow. W FF otrzymuję Arial. Czy wiecie jak zmusić
    > przeglądarkę do wyświetlenia żądanej czcionki?

    Wygooglane:
    http://www.favbrowser.com/firefox-ignores-font-famil
    y/

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Niejednego meteora czas upomnieć: "Przeszła pora!"

  • 3. Data: 2011-05-01 08:49:08
    Od: Marek <b...@e...com>

    Dnia Fri, 29 Apr 2011 18:16:46 +0200, Andrzej Adam Filip napisał(a):

    > Wygooglane:
    > http://www.favbrowser.com/firefox-ignores-font-famil
    y/

    O rany... dzięki!
    W życiu nie przypuszczałbym, że to może być "seryjna" usterka Firefoxa.
    Sądziłem, że w definicji stylu mam jakąś literówkę, której nie widzę.
    Zastanawiają mnie teraz konsekwencje tego - moim zdaniem - pobieżnego
    artykułu. Czy wiadomo czy ta usterka Firefox'a będzie na stałe wkomponowana
    w jego architekturę? Z treści wynika, że ciągnie się ona już od jakiegoś
    czasu więc można wnioskować, że tak będzie jeszcze przez długi czas.

    Czy znana jest lista czcionek, których nie honoruje Firefox i w jakich
    warunkach? Tu wspominają tylko o Arialu i o listach <li>. Chciałbym poznać
    wszystkie niespodzinaki.