  • 1. Data: 2011-04-30 17:17:55
    Temat: Rozgryzacz udziwnionej strony
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Czy możecie polecić jakieś narzędzia (free/open source) pomagające
    sparsować na potrzeby programów "udziwnione" strony www?

    Jest strona z której chciałby wyciągnąć dane ale jej wygląd w html-u
    moim zdaniem woła o pomstę do nieba za *koszmarne* udziwnianie.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Leniwemu drwalowi nie pomoże mechaniczna piła.

  • 2. Data: 2011-04-30 18:31:42
    Temat: Re: Rozgryzacz udziwnionej strony
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    kwiecień roku pamiętnego 2011, prawdopodobnie 30. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Andrzej Adam Filip:

    > Czy możecie polecić jakieś narzędzia (free/open source) pomagające
    > sparsować na potrzeby programów "udziwnione" strony www?

    Eeee... a czy Ty aby nie byłeś na jednej majówce za dużo? ;)

    Myślę że byłoby dużo łatwiej, gdybyś powiedział na czym ta ,,dziwność"
    ma polegać. Albo chociaż podał przykład strony, z której nie umiesz (?)
    wyciągnąć danych.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 3. Data: 2011-04-30 18:47:58
    Temat: Re: Rozgryzacz udziwnionej strony [z przykładową stroną]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com> pisze:
> [...]
    >
    > Myślę że byłoby dużo łatwiej, gdybyś powiedział na czym ta ,,dziwność"
    > ma polegać. Albo chociaż podał przykład strony, z której nie umiesz (?)

    Konkretny przykład 1 - Nowości książkowe na stronie biblioteki publicznej:
    http://www.bpmokotow.waw.pl/katalogi/ini.php?str=tab
    elka&katalog=11

    Tą konkretną stronę zapewne mógłby "przedłubać" ręcznie ale ciekawi mnie
    rozwiązanie bardziej ogólne - narzędzie istotnie wspomagające podobne
    "przedłubywania".

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Nie należy rozmawiać z kimś, kto sam sobie szkodzi.

  • 4. Data: 2011-05-03 10:24:07
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2011-04-30 20:47, Andrzej Adam Filip pisze:

> [...]
    >
    > Tą konkretną stronę zapewne mógłby "przedłubać" ręcznie ale ciekawi mnie
    > rozwiązanie bardziej ogólne - narzędzie istotnie wspomagające podobne

    nie wiem wlasciwie o co Ci chodzi, ale moze o to:

    Chrome - Ctr+Shift+I
    IE - F12

    dla reszty:
    http://getfirebug.com/firebuglite

    --
    the_foe

  • 5. Data: 2011-05-03 13:07:03
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    the_foe <t...@w...pl> pisze:

    elka&katalog=11

    > nie wiem wlasciwie o co Ci chodzi, ale moze o to:

> [...]

    Jak rozumiem chodzi ci o w tłumaczeniu na Linux/Debian + Firefox=>Iceweasel:
    xul-ext-dom-inspector tool for inspecting the DOM of pages in Iceweasel and Iceape
    xul-ext-firebug web development plugin for Iceweasel/Firefox

    Nie całkiem o to mi chodziło ale rzeczywiście wygląda że przyśpieszą
    "rozgryzanie" jak już się je trochę opanuje - dzięki za wskazówki/przypomnienie
    [ przypomniało mi się "po fakcie" że "dawno temu" się o nie otarłem :-) ]

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Kto nie dąży do rzeczy niemożliwych, nigdy ich nie osiągnie.